Вівторок, 15.10.2019, 21:08
Приветствую Вас Гість | Регистрация | Вход

Всеукраїнська студентська інтернет-конференція

Меню сайта
Форма входу
Друзі сайту
Статистика

Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку підприємницької діяльності - Форум

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Матеріали конференції 25.04.2012 » Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку підприємницької діяльності
Фільтр за:
Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку підприємницької діяльності
 ТемаВідповідіПереглядиАвтор темиОновлення
Наконечна Н., Специфіка розвитку маркетингу банківських... 0 1396 conf-cv 10.05.2012, 16:17
Опубліковано: conf-cv
Іванків О., ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ В УКРАЇН 0 5085 conf-cv 04.05.2012, 12:01
Опубліковано: conf-cv
Щербань М., Роль маркетингу в управлінні підприємством 0 1296 conf-cv 04.05.2012, 12:01
Опубліковано: conf-cv
Шубран В., Інформаційний менеджмент в організації 0 979 conf-cv 04.05.2012, 12:00
Опубліковано: conf-cv
Шпарка І., МОДЕЛЬ СУЧАСНОГО МЕНЕДЖЕРА ... 0 2396 conf-cv 04.05.2012, 11:59
Опубліковано: conf-cv
Шпарка І., ГРУПОВІ МЕТОДИ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ 0 2293 conf-cv 04.05.2012, 11:59
Опубліковано: conf-cv
Шпарка І., ЛІДЕРСТВО ЯК ОСНОВА УСПІШНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ 0 724 conf-cv 04.05.2012, 11:58
Опубліковано: conf-cv
Стоян М., Особливості управління маркетингом підприємства 0 719 conf-cv 04.05.2012, 11:55
Опубліковано: conf-cv
Рурак І. , Особливості прийняття управлінських рішень... 0 2656 conf-cv 04.05.2012, 11:54
Опубліковано: conf-cv
Повержук Н., СУЧАСНІ МЕТОДИ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ 0 2287 conf-cv 04.05.2012, 11:53
Опубліковано: conf-cv
Повержук Н., МОТИВАЦІЯ ПРАЦІ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ... 0 979 conf-cv 04.05.2012, 11:52
Опубліковано: conf-cv
Повержук Н., КОНТРОЛІНГ, ЯК СКЛАДОВА СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ 0 600 conf-cv 04.05.2012, 11:52
Опубліковано: conf-cv
Пантелик А., РОЛЬ КОНТРОЛІНГУ В ПРОЦЕСІ УПРАВЛІННЯ... 0 896 conf-cv 04.05.2012, 11:51
Опубліковано: conf-cv
Пантелик А., ЛІДЕР ТА КЕРІВНИК. ЧИ ОДНА ЦЕ ОСОБА? 0 1212 conf-cv 04.05.2012, 11:50
Опубліковано: conf-cv
Манюк Х., ВИМОГИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОЧОГО МІСЦЯ МЕНЕДЖЕРА 0 6302 conf-cv 04.05.2012, 11:50
Опубліковано: conf-cv
Манюк Х., КОНЦЕПЦІЯ ЛОГІСТИКИ ТУРИЗМУ 0 1935 conf-cv 04.05.2012, 11:49
Опубліковано: conf-cv
Манюк Х., КОНКУРЕНТОЗДАТНІСТЬ ТА ПРОФЕСІОНАЛІЗМ ... 0 915 conf-cv 04.05.2012, 11:48
Опубліковано: conf-cv
Манишева М., ВПЛИВ ЕЛЕМЕНТІВ МІКРОКЛІМАТУ ВИРОБНИЧИХ... 0 1616 conf-cv 04.05.2012, 11:48
Опубліковано: conf-cv
Лисюк Д., ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ ТА РЕКЛАМИ 0 626 conf-cv 04.05.2012, 11:47
Опубліковано: conf-cv
Горюк І., СТРАТЕГІЧНИЙ КОНТРОЛІНГ У СИСТЕМІ КЕРУВАННЯ 0 662 conf-cv 04.05.2012, 11:46
Опубліковано: conf-cv
Горюк І., ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОЧОГО МІСЦЯ МЕНЕДЖЕРА 0 2180 conf-cv 04.05.2012, 11:44
Опубліковано: conf-cv
Горюк І., ЕКСПЕРТНІ МЕТОДИ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ 0 2666 conf-cv 04.05.2012, 11:43
Опубліковано: conf-cv
Горюк І., ЛІДЕРСТВО, ОСНОВНІ ЯКОСТІ ЛІДЕРА, ЩО ДОСЯГАЄ УСПІХ 0 1972 conf-cv 04.05.2012, 11:37
Опубліковано: conf-cv
Гнатик М., ХАРАКТЕРНІ ЯКОСТІ ЛІДЕРА В СУЧАСНИХ УМОВАХ... 0 925 conf-cv 04.05.2012, 11:36
Опубліковано: conf-cv
Галінзовська Н., СУТНІСТЬ ПРОЦЕСУ ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ НА РИНОК 0 690 conf-cv 04.05.2012, 11:35
Опубліковано: conf-cv
Бодян В., Актуальність розвитку Інтернет маркетингу 0 871 conf-cv 04.05.2012, 11:32
Опубліковано: conf-cv
Бодян В., Соціально медійна оптимізація як сучасний спосіб.. 0 447 conf-cv 04.05.2012, 11:32
Опубліковано: conf-cv
Богайчук А., Роль контролінгу у менеджменті... 0 1100 conf-cv 04.05.2012, 11:29
Опубліковано: conf-cv
У цьому форумі 28 тем. На сторінці показано 28 тем.
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Звичайна тема (Є нові повідомлення)     Звичайна тема
Звичайна тема (Немає нових повідомлень) Тема - опитування
Гаряча тема (Є нові повідомлення) Важлива тема
Гаряча тема (Немає нових повідомлень) Гаряча тема
Закрита тема (Немає нових повідомлень) Закрита тема
Пошук:
Ви не можете створювати теми
Ви не можете створювати опитування
Ви не можете прикріплювати файли
Ви не можете відповідати на повідомлення