Наук. кер.: Барасюк Я.М., 5 курс, с-ті «Економічна кібірнетика», д/ф, Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ, м. Чернівці
Електронне управління. Управління контентом
Мати можливість надавати інформацію в будь-який момент в будь-якому місці або в будь-який спосіб і робити це без особливих витрат і швидко – вимога, що постає перед організаціями у всьому світі. Підприємства та організації докладають зусиль для того, щоб упоратися із завданням надання інформації та послуг в режимі он-лайн. Управління контентом вважається ключовою технологією, що дозволяє виводити діяльність підприємств та організацій у режим он-лайн. Воно є важливим інструментом в успішному електронному управлінні. Коли інформації надається зручна форма, призначена для конкретної мети, вона стає контентом. Контентом може бути існуючий документ, інформація в мережному форматі або комерційна операція. Цінність контенту ґрунтується на поєднанні його первісної зручної для використання форми, доступності, застосування, користі, пізнаваності бренду та унікальності. Управління контентом – це процес збору, управління і публікації інформації та набору функцій для ряду цільових аудиторій [1]. • Для збору контенту організації необхідно створити систему, що ефективно фіксує інформацію і набір функцій, якими організація бажає поділитися. Також, система повинна забезпечувати правильність і зв’язність прикріплення контенту як частини загальної схеми контенту компанії. • Для управління контентом організації необхідно створити систему для збереження та організації інформації і набору функцій поза будь-яким конкретним каналом передачі. Важливо забезпечити легкість пошуку і відновлення організованого контенту, що зберігається. • Для публікації контенту організація повинна створити систему для складання і доставки правильної інформації і набору функцій шляхами, яких очікує аудиторія компанії і на які вона відреагує позитивно. Система видання повинна управляти веб-сайтом та іншими публікаціями, які організації необхідно надати. Системи управління контентом використовуються для збереження і пошуку великих обсягів інформації. Їх застосовують для створення інформаційних порталів, що лежать в основі управління знаннями. Управління контентом є процесом збору, управління та опублікування інформації потрібним засобом інформації [2]. Вкрай важливою функцією багатьох інстанцій є створення, доставка та архівація інформації. Усе частіше різноманітні організації використовують технології для управління своїми функціями за допомогою мережних засобів, усвідомивши, що Інтернет надає чудову можливість покращення якості послуг і надання інформації. Електронне управління приводиться в дію не тільки за допомогою аспекту подачі непрямої інформації, в якому інтерес становить ефективна і дієва передача інформації, а й за допомогою аспекту попиту, а саме очікуваннями користувачів щодо зручності і функціональності. Підприємства та організації, які хочуть управляти, поширювати інформацію і надавати урядові послуги в режимі он-лайн, матимуть значну користь від запровадження надійної системи управління контентом. Веб-сторінка, яка не може забезпечити надійну, точну і релевантну інформацію, буде працювати у збиток і шкодити репутації. По суті, є три причини, зважаючи на які необхідно вважати управління контентом важливим. 1. Управління контентом встановлює суть сучасного поняття електронного управління. Управління контентом є способом зробити електронне управління справжнім і дієвим, оскільки воно може допомогти всім учасникам отримати доступ до необхідної інформації та операцій в потрібний час. 2. Управління контентом є протилежністю сьогоднішній інформаційній плутанині. Організатори вносять все більше і більше даних на сайти для забезпечення потреб користувачів. Управління контентом може організовувати і спрямовувати інформацію, а також контролювати її. 3. Управління контентом націлене на вирішення питання про те, як можна надати певної цінності і сутності одиниці інформації. Системи управління контентом створюють і розпоряджаються інформацією, а також присвоюють їй дані, що можуть бути необхідними для встановлення їх цінності. Управління та публікація контенту через веб-сайт є критично важливим компонентом ініціативи електронного управління. Важливо, щоб контент був правильним і сучасним, а до нього необхідно мати однаковий доступ через ряд різноманітних самообслуговуючих модулів. Управління контентом відіграє роль рушія електронного управління; воно сприяє збору інформації з різноманітних джерел. Також воно досить гнучке для того, щоб бути підтримкою для широкого спектру додатків і функціональних характеристик ініціатив електронного управління підприємством. Система управління контентом має бути досить гнучкою для того, щоб управляти контентом в рамках невеликих проектів на рівні робочої групи, а також в рамках процесів загальноорганізаційного масштабу. Не менш важливою також є можливість швидко встановлювати функціональне середовище з найменшими зусиллями щодо його експлуатації. До того ж, система управління контентом повинна зробити інформацію максимально доступною для того, щоб громадяни і роботодавці могли приймати рішення, що ґрунтувалися б на реальних даних. Це загальні вимоги до управління контентом.