Четвер, 28.11.2024, 18:17
Приветствую Вас Гість | Регистрация | Вход

Всеукраїнська студентська інтернет-конференція

Меню сайта
Форма входу
Друзі сайту
Статистика

Паньків Н., Переваги та недоліки використання інтернет ... - Форум

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Паньків Н., Переваги та недоліки використання інтернет ...
conf-cvДата: Середа, 15.12.2010, 10:20 | Повідомлення # 1
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1656
Нагороди: 5
Репутація: 8
Статус: Offline

Надія Паньків


Наук. кер. – Чаплінський Ю.Б.
Чернівецький торговельно – економічний
iнститут КНТЕУ
м. Чернівці


Переваги та недоліки використання інтернет – маркетингу


В наш час, технологічний процес все сильніше змінює способи здобуття і обміну інформацією. До новітніх засобів поширення можна віднести Інтернет – технології, яким властива унікальність передачі даних за відносно низькою вартістю, високою ефективністю та можливістю оперативного внесення змін.
Вченими, які зробили внесок у висвітлення переваг та недоліків використання Інтернет - маркетингу є Байдалюк Л.В., Кузькіна Т.В., Шкарабан С. та Штефан Б.
Розвиток інформаційних технологій, серед яких одне із ключових місць займає мережа Інтернет, стали основою для появи нового напрямку в сучасній концепції взаємодії – Інтернет - маркетингу.[1] Під цим терміном розуміється організація маркетингової діяльності в мережі Інтернет. Адже Інтернет має унікальні характеристики, які значно відрізняються від інших традиційних каналів маркетингу. На сьогоднішній день, мережа Інтернет вважається четвертим каналом, який заощаджуючи час та кошти зв’язує людей між собою.
В наш час, використовуючи Інтернет – маркетинг потрібно враховувати як переваги так і недоліки його можливостей.
Дослідивши праці таких вчених як Байдалюк Л.В., [2] Кузькіна Т.В., [3] Шкарабан С. та Штефан Б. [1] можна визначити такі основні та досить важливі переваги використання Інтернет – маркетингу як:
- Низька вартість. Інтернет - маркетинг надає можливість доступу до різноманітної інформації з будь - якої точки Земної кулі за порівняно низькою вартістю.
- Інформація. До цієї переваги можна віднести оперативність та відносну анонімність отримання необхідної інформації, кількість якої постійно збільшується.
- Зручність. Це надає можливість використовуючи інформацію, замовляти різноманітні товари та послуги в необхідний для нас час, просто не виходячи з дому.
- Необмежена аудиторія. Доступ до інформації є необмеженим для цільової аудиторії, яка на даний момент постійно зростає.
- Зниження рівня впливу. Ця перевага характеризується тим, що споживач не піддається впливу як родичів, друзів, так і продавців. Зберігається конфіденційність покупки та інформації, яка має досить важливе значення для певної категорії людей.
- Доступність. Характеризується можливістю безперервного використання Інтернет - ресурсів.
До основних недоліків використанні Інтернет - маркетингу можна віднести такі як:
- Наявність такої продукції, яку споживачі не хочуть придбати за допомогою Інтернету. До таких товарів відносять продукти харчування, взуття, ювелірні вироби. Це пояснюється тим, що є такі споживачі, для яких є важливою фізична присутність при виборі даного товару.
- Проблеми виконання замовлень. Цей недолік характеризується затримкою доставок продукції, переплутанням товарів. Це може бути пов’язано із різким збільшенні відвідувачів та замовників.
- Проблема платежів. При активному розвитку Інтернет - технологій на даний момент постає проблема здійснення платежів через мережу. Це зумовлено здійсненням крадіжок грошей з рахунків.
Отже, проаналізувавши переваги та недоліки можна вважати Інтернет - маркетинг інструментом надання інформації для споживачів, на яку витрачається невелика кількість коштів і, при правильному її проведенні, він приносить результат і, відповідно, прибуток. А для того, щоб запобігти виникненням недоліків, потрібно надавати повну та правдиву інформацію про товари, розміщувати якісні зображення а також яким чином після замовлення можна отримати товар.

Список використаних джерел:
1. Шкарабан С., Штефан Б. Маркетинговий аналіз та Інтернет – маркетинг // Економічний аналіз, 2009.- № 4.
2. Електронний ресурс: [Режим доступу] - www.nbuv.gov.ua/portal/ Soc_Gum/Ekpr/2009.../bajdalyuk.pdf
3. Електронний ресурс: [Режим доступу]-www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/biznes/2010_2/2010/.../100218.pdf

 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: