Пятниця, 29.03.2024, 02:26
Приветствую Вас Гість | Регистрация | Вход

Всеукраїнська студентська інтернет-конференція

Меню сайта
Форма входу
Друзі сайту
Статистика

Ківін М., ОПЕРАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ ЯК ОСНОВА ПРОЕКТУВАННЯ ... - Форум

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Матеріали конференції 23.05.2014 » Менеджмент як фактор розвитку підприємницької діяльності » Ківін М., ОПЕРАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ ЯК ОСНОВА ПРОЕКТУВАННЯ ...
Ківін М., ОПЕРАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ ЯК ОСНОВА ПРОЕКТУВАННЯ ...
conf-cvДата: Понеділок, 26.05.2014, 12:07 | Повідомлення # 1
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1656
Нагороди: 5
Репутація: 8
Статус: Offline


Ківін Михайло,





4 курс, спец. «Менеджмент готельного, курортного і туристичного сервісу»
Наук. кер. – Розман А.М.,
Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ, м. Чернівці





ОПЕРАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ ЯК ОСНОВА ПРОЕКТУВАННЯ ОПЕРАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ





Ціллю проектування операційної діяльності будь-якого підприємства є максимізація його ефективності, тобто одержання максимального ефекту від використання застосованих ресурсів.
Для підготовки правильного проектування, підприємству необхідно обрати стратегію, яка буде відповідати місії підприємства, його операційній діяльності та можливостям на ринку.
В операційному менеджменті стратегія передбачає принципово новий підхід до проблем, пов'язаних з операціями, а також ряд нових концепцій і методів. Цей підхід передбачає концепцію, в якій приймаються рішення згідно яких поряд з загальною стратегією фірми, враховуються потреби споживачів. Для підтримки такого нового підходу були розроблені нові інструменти і концепції. Кожна фірма, що є виробником визнає, що її здатність успішно конкурувати на ринку, в більшій мірі залежить від того, наскільки правильно розроблена її операційна стратегія і наскільки вона відповідає місії обслуговування споживачів.
Операційна стратегія – це підсистема корпоративної стратегії, представлена у вигляді довгострокової програми конкретних дій зі створення і реалізації продукту організації, передбачає використання і розвиток усіх виробничих потужностей організації з метою досягнення стратегічної конкурентної переваги [3, с.231]. Операційна стратегія полягає в розробці загальної політики і планів використання ресурсів фірми, націлених на максимально ефективну підтримку її довгострокової конкурентної стратегії.
Заходи, характерні для цього рівня стратегії – вирішення вузькоспеціальних питань і проблем, пов'язаних з досягненням цілей окремого підрозділу. Звичайно операційні стратегії доповнюють і завершують загальний бізнес-план роботи компанії. Відповідальність за розробку операційних стратегій лягає на менеджерів середньої ланки. Але їхні рішення повинні бути розглянуті і прийняті вищестоящим керівництвом. Менеджерам, що беруть участь у розробці стратегії корпорації, варто виявляти уважність до стратегій усіх рівнів, у тому числі до операційних стратегій [2, с.231].
Стосовно самої операційної діяльності, то це діяльність, яка здійснюється в рамках операційної системи з метою створення будь-якої корисності шляхом перетворення входів (ресурсів усіх видів) у виходи (готові продукти та послуги)
[1, с.45].
Для ефективнішого застосування операційної діяльності підприємства і використовують стратегії, зокрема, операційну стратегію.
Стратегія фірми полягає в тому, щоб через операційну функцію надати продукти і послуги для задоволення потреб споживачів.
Отже, використання операційної стратегії для проектування операційної діяльності відіграє досить значну, а саме : використовує розвиток усіх виробничих потужностей організації з метою досягнення стратегічної конкурентної переваги, розробляє плани стосовно загальної політики та використання ресурсів фірми. Операційні стратегії визначають, як керувати ключовими організаційними ланками і як забезпечити виконання стратегічно важливих оперативних завдань (купівля матеріалів, управління запасами, ремонт, транспортування, рекламні кампанії, використання відповідного каналу розподілу й ін.).
Операційна стратегія підтримує стратегію організації таким чином, що у центрі уваги знаходилися завдання, сформовані з урахуванням потреб клієнта.

Список використаних джерел
1) Капінос Г. І. Операційний менеджмент : навч. посіб. [Текст] / Г. І. Капінос,
І. В. Бабій – К. : «Центр учбової літератури», 2013. – 352 с
2) Міщенко А. П. Стратегічне управління : навчальний посіб. [Текст] / А. П. Міщенко (Видання друге) Дн-ськ.: Вид-во ДУЕП, 2007, - 332 с.
3) Михайловська О.В. Операційний менеджмент: навчальний посібн. / О. В. Михайловська – К.: Кондор, 2008. – 550 с.


 
Форум » Матеріали конференції 23.05.2014 » Менеджмент як фактор розвитку підприємницької діяльності » Ківін М., ОПЕРАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ ЯК ОСНОВА ПРОЕКТУВАННЯ ...
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: