Четвер, 28.03.2024, 21:59
Приветствую Вас Гість | Регистрация | Вход

Всеукраїнська студентська інтернет-конференція

Меню сайта
Форма входу
Друзі сайту
Статистика

Яцун Л., ВИСТАВКА ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГУ - Форум

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Матеріали конференції 23.05.2014 » Маркетинг і реклама в Україні інтеграція теорії та практики » Яцун Л., ВИСТАВКА ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГУ
Яцун Л., ВИСТАВКА ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГУ
conf-cvДата: Понеділок, 26.05.2014, 11:00 | Повідомлення # 1
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1656
Нагороди: 5
Репутація: 8
Статус: Offline



Яцун Лілія,





3 курс, спец. «Товарознавство і комерційна діяльність», д.ф.н.,
Наук. кер. – Лошенюк І.Р.,
Чернівецький торговельно-екномічний інститут КНТЕУ,
м. Чернівці




ВИСТАВКА ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГУ





Сьогодні практично не можна знайти підприємства, які б не застосовували рекламу для просування своєї продукції. Виставка є одним із найпопулярніших засобів реклами у всьому світі. Саме вирішення питань щодо значення, доцільності та основних принципів ефективної участі у виставках на сучасному етапі розвитку реклами відіграє надзвичайно важливу роль.
Першими виставками вважаються ярмарки, які влаштовували у XIV ст. британські торговці вовною та виробами з неї у Бельгії та Нідерландах. З плином часу звичайні виставки перетворилися на шоу, відвідувачами яких стали представники певної галузі або широка публіка [1].
Виставка – це публічна демонстрація досягнень у певній галузі економіки, науки, техніки, культури, мистецтва та інших галузях суспільного життя [2]. У системі маркетингових комунікацій це один із засобів реклами, який широко застосовується для демонстрації та представлення усіх видів товарів та послуг. Товари масового попиту представляють переважно на загальногалузевих виставках, тоді як товари та послуги промислового призначення – на галузевих і спеціалізованих виставках [3].
В період стрімкого розвитку ІТ-технологій виставка дещо втрачає свою ефективність. Налагодження контактів із клієнтами, новими постачальниками і конкурентами сьогодні відбувається сучасними методами і шляхами. Проте, не слід забувати про імідж підприємства. Саме участь у виставках підтримує ім’я підприємства, нагадує споживачу про продукцію і надає можливість наочно порівняти її із товарами підприємств-конкурентів. Для підприємства виставка є дуже важливою, адже для покупця продукції слугує певною рекламою, оскільки цінується особистий контакт із виробником, демонстрація товарів у дії, можливість порівняння та аналізу продукції різних виробників і, відповідно, економія часу на вивчення ринку та психологічний комфорт (розміщення на «нейтральній території») і т.д. [4].
Разом з тим, це не лише спосіб показати себе та свою продукцію, а й оглянути можливості конкурентів, напрями їх розвитку і рівень якості їх продукції. Також це можливість віднайти нові шляхи для удосконалення своєї продукції та її необхідної модифікації, що відкриє підприємству нові ринки та забезпечує збільшення попиту. [5]
Основною особливістю виставки як інструмента маркетингової політики, є те, що вона проходить у формі діалогу або «інформаційного обміну». Адже зацікавлена особа завжди аналізує все з чим вона стикається. При цьому саме споживач може безпосередньо вказати на певні недоліки і, можливо, певні доповнення, які були опущені, недопрацьовані; та визначити переваги у товарах конкурентів. Аналізуючи ці дані, існує перспектива удосконалити товари і довести їх до належного рівня якості та вимог, які висуває споживач.
Водночас участь у виставці несе значні витрати і не лише фінансові. Підготовка до виставки забирає досить багато часу – від одного до двох місяців, залежно від її масштабів. Це надзвичайно трудомісткий вид реклами, оскільки потребує аналізу попередньої участі у виставках, сучасного стану кон’юнктури ринку, вимагає певного креативного підходу і т.п. До участі у ній слід відноситись відповідально, оскільки недбалість може призвести до погіршення іміджу підприємства, втрати вже існуючих клієнтів, споживачів, партнерів.
Виставка є єдиним рекламним засобом, що діє на всі п'ять органів чуттів людини: зір, слух, нюх, смак та дотик. Створивши комплекс подразників, які сприяли б виникненню приємних відчуттів, можна сформувати позитивні враження та спогади у споживача. Такий особливий вплив необхідно використовувати при оформленні стенду та виставочної площадки: усе повинно гармонійно поєднуватись, бути правильно оформлено відповідно до естетичних норм, і водночас, повинно запам’ятовуватись потенційному клієнту.
Отже, виставка – це той напрямок, завдяки якому відкриваються великі можливості та перспективи. Вона дозволяє підтримувати позитивний імідж для підприємств, що вже міцно закріпили свої позиції на ринку та заявити про себе новим, про які ще ніхто не знає. Виставка є унікальним засобом реклами, що надає споживачам усю необхідну інформацію як про самі підприємства, так і про їх товари, який потрібно не тільки правильно аналізувати, а на основі якого необхідно робити відповідні висновки та вносити конкретні пропозиції.
Таким чином, виставка досі залишається актуальною і доцільною формою подачі інформації споживачу, вірного позиціонування на ринку та ефективного підходу до організації продажу та просування продукції.
Список використаних джерел:
1. Джефкінс Ф. Реклама: практичний посібник: перекл. з 4-го англ. вид./доповнення і редакція Д. Ядіна. – К.: т-во «Знання», КОО, 2001. – 456 с.
2. Виставка: поняття та визначення [Електронний ресурс]. Режим доступу : http://uk.wikipedia.org/wiki/Виставка
3. Оснач О.Ф. Промисловий маркетинг/О.Ф.Оснач, В.П.Филипчук, Л.П.Коваленко. – К.: Центр учбової л-ри, 2011р.- 364 с.
4. Пекар В. Пять принципов эффективного участия в виставке./ В. Пекар// Маркетинг и реклама. – 2002. – № 9. – с. 18- 22.
5. Агеев Е. Я. Выставка – инструмент изучения конкурентов / Е.Я.Агеев // Маркетинг и реклама. – 2002. – №9. – с.17



 
Форум » Матеріали конференції 23.05.2014 » Маркетинг і реклама в Україні інтеграція теорії та практики » Яцун Л., ВИСТАВКА ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГУ
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: