Вівторок, 23.04.2024, 17:53
Приветствую Вас Гість | Регистрация | Вход

Всеукраїнська студентська інтернет-конференція

Меню сайта
Форма входу
Друзі сайту
Статистика

Ковчук П., Аналіз сфери інтернет-торгівлі України - Форум

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Матеріали конференції 03.06.2013 » Використання інформаційних технологій у вирішенні економічних проблем » Ковчук П., Аналіз сфери інтернет-торгівлі України
Ковчук П., Аналіз сфери інтернет-торгівлі України
conf-cvДата: Понеділок, 27.05.2013, 12:49 | Повідомлення # 1
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1656
Нагороди: 5
Репутація: 8
Статус: Offline


Ковчук Павло





науковий керівник: Баловсяк Н.В.
ЧТЕІ КНТЕУ
м. Чернівці




Аналіз сфери інтернет-торгівлі України





Інтернет-магазин — місце в інтернеті, де відбувається прямий продаж товарів споживачеві (юридичній або фізичній особі), враховуючи доставку. При цьому розміщення споживацької інформації, замовлення товару і оборудка відбуваються там же, всередині мережі (на сайті інтернет-магазину) [2].
Ринок інтернет-торгівлі України перебуває на етапі бурхливого розвитку. За останні 10 років кількість інтернет-магазинів зросла приблизно в 100 раз, а обіг онлайн-торгівлі перевищив 1 млрд. дол.
В 2010 році налічувалося уже більше 6 тис. інтернет-магазинів в Україні, на сьогодні їх чисельність уже перевищує 8 тис.
Ріст обороту інтернет-торгівлі в Україні суттєво перевищує темпи розвитку традиційної. Тому частка товарів, куплених в мережі, неухильно зростає.
Інтернет-магазини в Україні мають певні особливості, які відрізняють їх від зарубіжних аналогів. На відміну від США та Європи, де в список провідних онлайн-магазинів часто входять філіали реально існуючих, в Україні найбільшою популярністю користуються повноцінні віртуальні ресурси електронної комерції. Як приклад, відомий монстр роздрібної торгівлі в Україні - "Фокстрот" - у світовій павутині не входить навіть у десятку найбільших магазинів. А рейтинг найпопулярніших торгових онлайн-ресурсів очолює супермаркет Rozetka.
Українська інтернет-торгівля значною мірою залежить від змін в інтернет-торгівлі у світі. Збільшення українського сегменту "Інтернету" спостерігається в усіх напрямах. Стрімко зростає аудиторія "Інтернету". інтернет-економіка України представлена галузями комп'ютерної техніки та комунікаціями, рекламою, медіа індустрією, інтернет-послугами, інтернет-торгівлею. В Україні добре продаються через Інтернет товари, що не вимагають контактів з покупцем. Це - книги, касети, картки мобільного зв'язку, комп'ютери та комплектуючі. Перспективними напрямами інтернет-торгівлі є туристичні послуги, продаж та оренда житла, продаж автомобілів, коштовностей, рідкісних товарів.
Україна, порівнюючи з іншими державами світу, має досить низький рівень розвитку інтернет-технологій і незначне поширення інтернет-торгівлі.
Маркетингові дослідження показують, що українці купують в інтернеті переважно товари середньої цінової категорії. Продукти не користуються попитом, оскільки мають властивість швидко псуватись. А надто дорогі речі просто побоюються купувати через світову павутину.
Клієнтами інтернет-магазинів є переважно жителі великих міст. На Київ припадає близько 40% всіх покупців. За ним йдуть Донецьк (8%), Одеса (7%), Харків і Дніпропетровськ (по 6%), Львів (5%). Аудиторія всіх інших міст та регіонів представлена скромно і не перевищує 30%.
У сфері онлайн-торгівлі України чітко простежується гендерна нерівність. Так, 75% клієнтів інтернет-магазинів є чоловіками. При чому більшість з них належить до віку 26 - 50 років і лише 25% клієнтів жіночої статті. Проте кожного року кількість покупців жіночої статті відносно чоловічої збільшується на 2-3% [1].
Загальний обсяг інтернет-торгівлі в Україні виріс на 32% у порівнянні з попереднім роком. Зокрема, кількість інтернет-магазинів, які почали приймати до платіжні картки в своїх розрахунках з клієнтами, виросла на 25% за останній рік. Покупці, в свою чергу, здійснили на 26% більше покупок в інтернеті, ніж у жовтні 2011 року.
Українську інтернет-торгівлю ускладнює нестабільний стан банківського сектору. Україна, порівнюючи з іншими державами світу, має досить низький рівень розвитку інтернет-технологій і незначне поширення інтернет-торгівлі. В Україні недостатньо законодавчих актів, які б чітко регулювали сферу інтернет - послуг.
Для успішного розвитку електронної торгівлі в Україні необхідні три умови:
 наявність покупців;
 наявність у населення електронних грошей (грошових коштів на банківських рахунках, доступ до яких забезпечується картками найпопулярніших світових систем);
 дешеві системи доставки покупцям [1] .
Отже інтернет-торгівля в України розвивається досить швидко, а отже і кількість користувачів інтернет-торгівлі буде поступово зростати. Майбутнє інтернет-торгівлі у залученні до неї мобільних телефонів та у тривимірній візуалізації інтернету. Використання нових можливостей інтернету переведе інтернет-торгівлю на якісно новий рівень і процес купівлі товару через інтернет нагадуватиме відвідини крамниці, коли товар розглядається з усіх боків і, у разі потреби, консультантові ставляться питання.

Список використаних джерел
1. Огляд ринку Інтернет-торгівлі в Україні. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.ukrbiznes.com/analitic/marketing/10614.html – Загол.з екрану.
2. Інтернет-магазин. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://uk.wikipedia.org/wiki/Інтернет-магазин – Загол.з екрану.
3. Закон України “Про основні засади розвитку інформаційного суспільства в Україні на 2007 – 2015 роки” // ВВР України. – 2007. – № 12. ст. 102.



 
Форум » Матеріали конференції 03.06.2013 » Використання інформаційних технологій у вирішенні економічних проблем » Ковчук П., Аналіз сфери інтернет-торгівлі України
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: