Винник К., Особливості використання інтерактивного маркетинг - Форум
Неділя, 11.12.2016, 13:48
Приветствую Вас Гість | Регистрация | Вход

Всеукраїнська студентська інтернет-конференція

Меню сайта
Форма входу
Друзі сайту
Статистика

Винник К., Особливості використання інтерактивного маркетинг - Форум

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Форум » Матеріали конференції 23.05.2014 » Маркетинг і реклама в Україні інтеграція теорії та практики » Винник К., Особливості використання інтерактивного маркетинг
Винник К., Особливості використання інтерактивного маркетинг
conf-cvДата: Понеділок, 26.05.2014, 11:13 | Повідомлення # 1
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1656
Нагороди: 5
Репутація: 8
Статус: Offline



Винник Кристина Віталіївна






Наук.кер. – Лошенюк І.Р.
Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ
м.Чернівці




Особливості використання інтерактивного маркетингу в діяльності підприємств





В умовах сьогодення різко зростають потреби споживачів у отриманні інформації про необхідні товари та послуги. Особлива роль відводиться сучасним методам купівлі та продажу товарів, серед яких найбільшої популярності набули інтернет-купівлі. Саме вони у Всесвітній мережі займають одне із найчільніших місць, адже тут продають, купують, торгуються і отримують товари покупці при мінімальних затратах власного часу. Безумовно вислів „час - гроші” нині є дуже актуальним, як і дослідження теми інтерактивного маркетингу.
На відміну від традиційних засобів масової інформації, Інтернет володіє такими суттєвими перевагами, як: інтерактивність, наявність зворотнього зв’язку між продавцем і покупцем, можливість реалізації індивідуального підходу до покупця, висока швидкість надання та актуалізації інформації, незалежність ціни від віддаленості покупця чи обсягів інформації, що передається.
Дослідженнями питань інтерактивного маркетингу займалися такі вітчизняні та зарубіжні автори, як В.Апопій, Г.Дункан, В.Звасс, А.Кантарович, М.Макарова, І.Міщук, А.Саммер, В.Соболєв, Н.Соловенко, В.Царев та інші. Проте досі дана проблема залишається недостатньо опрацьованою.
Мета нашого дослідження полягала у аналізі та розробці пропозицій щодо використання підприємствами сучасних методів інтерактивного маркетингу.
Існує багато визначень понять електронна комерція, Інтернет-комерція, електронна торгівля, Інтернет-торгівля.
Електронна комерція є технологією торговельних дій, за якої взаємодія між підприємством та покупцями здійснюється електронним способом на основі стандартів електронного обміну даними в Інтернеті (замість фізичного обміну або безпосереднього фізичного контакту) і в результаті якого право власності або право користування товаром або послугою передається від підприємства до покупця. Розвиток електронної комерції розпочався через мережі, що не входили до Інтернету. Для цього були створені стандарти електронного обміну даними між організаціями (Electronic Data Interchange (EDI)), що представляли набір правил електронного оформлення типових ділових документів. Першими почали використовувати Інтернет у сфері електронної комерції підприємства-виробники устаткування і програмного забезпечення. Успішний розвиток багатьох з них став привабливим фактором для підприємств, що працюють в інших областях [1]. Разом з тим поняття електронної комерції пов'язують з діяльністю, що охоплює всі типи електронних транзакцій між організаціями та зацікавленими особами.
У сучасній економічній літературі розмежовуються поняття "електронна комерція" та "електронна торгівля". При цьому зазначаються, що друга є лише категорією першої, яка обмежується безпосередньо операцією купівлі-продажу.
Водночас електронна торгівля зайняла свої передові позиції в системі світогосподарських взаємовідносин, сприяючи глобалізації економіки, підвищенню ефективності національних господарств та повнішому задоволенню потреб споживачів. Її практика використання вже набула значного поширення у ряді важливих галузей економіки країн світу. Зростання обсягів електронної торгівлі радикально трансформує міжнародну торгову практику, замінюючи традиційну торгівлю альтернативними електронними системами [2, с.153].
Характерною тенденцією в сучасній електронній торгівлі є збільшення кількості користувачів, що роблять регулярні покупки в режимі онлайн. Експерти компанії “Google Україна” визначили найпопулярніші покупки українців у Інтернеті. Мобільні телефони та авіаквитки – це те, що українці найчастіше купують через Інтернет. Серед найпопулярніших он-лайн покупок за останній рік – оргтехніка та бронювання готелів. Крім того, зберігається тенденція, коли споживач спершу отримує інформацію про товар через інтернет, а потім купує його у звичайному магазині [3].
Таким чином, використання інтерактивного маркетингу дозволяє організувати безпосередній контакт продавця і покупця товарів, наблизити підприємство до своїх споживачів та створює можливість оперативно реагувати на їх потреби.
Список використаних джерел:
1. Кудрявцева С.П. Міжнародна інформація. Навчальний посібник / С.П.Кудрявцева, В.В.Колос — К.: Видавничий Дім “Слово”, 2005. - 400с
2. Електронна торгівля в системі світогосподарських відносин/ Н.О. Чучко, Г.М. Лозікова //Економіка промисловості. — 2011. — № 4.
3. http://rivne1.tv/Info/?id=26826



 
Форум » Матеріали конференції 23.05.2014 » Маркетинг і реклама в Україні інтеграція теорії та практики » Винник К., Особливості використання інтерактивного маркетинг
Сторінка 1 з 11
Пошук: