Іванків О.,СПЕЦИФІКА ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ ЗА ДОПОМОГОЮ ... - Форум
Середа, 07.12.2016, 12:27
Приветствую Вас Гість | Регистрация | Вход

Всеукраїнська студентська інтернет-конференція

Меню сайта
Форма входу
Друзі сайту
Статистика

Іванків О.,СПЕЦИФІКА ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ ЗА ДОПОМОГОЮ ... - Форум

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Форум » Матеріали конференції 23.12.2013 » Маркетинг і реклама в Україні: інтеграція теорії та практики » Іванків О.,СПЕЦИФІКА ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ ЗА ДОПОМОГОЮ ...
Іванків О.,СПЕЦИФІКА ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ ЗА ДОПОМОГОЮ ...
conf-cvДата: Вівторок, 24.12.2013, 13:01 | Повідомлення # 1
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1656
Нагороди: 5
Репутація: 8
Статус: Offline

Ольга Іванків,



3 курс, спец. «Міжнародна економіка», д.ф.н.,
Наук.кер. – Олійнич С. І,
Чернівецький торговельно−економічний інститут КНТЕУ,
м. Чернівці




СПЕЦИФІКА ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ ЗА ДОПОМОГОЮ ВІРУСНОГО МАРКЕТИНГУ



З появою високих технологій і розвитком технічного прогресу світ кардинально змінився, разом з ним змінилися способи подачі і сприйняття інформації, а також маркетингові методи просування товару
Виходячи на ринок кожна компанія прагне зайняти там своє місце, завоювати постійних клієнтів, і цим самим гарантувати собі стабільний дохід. Однак, на сьогоднішній день дуже важко виділитись серед інших так як це потребує значного рекламного бюджету та висококваліфікованих фахівців. Дуже часто саме через недофінансування рекламних кампаній підприємства зазнають збитків. Саме тому дуже вигідним для компаній є використання таких рекламних ходів для яких достатньо лише ідеї та її ефектної реалізації з мінімальними затратами, одним з яких і є вірусний маркетинг.
Вірусний маркетинг (ВМ) - це стратегія, при якій товар, послуга або їх реклама, так впливають на людину, що вона " заражається" ідеєю поширення цього продукту і сама стає активним її рекломоносієм [1]. А це відбувається лише в тому випадку, якщо проект дійсно цікавий споживачеві.
Саме тому, тут простежується два основних напрямки дії розробників, а саме:
 привабливість форми передачі повідомлення. Невеликий відео ролик, музична заставка з широко відомою музичною темою, цікавий відео матеріал і так далі. Все це спонукає те, щоб поділитися хоч з ким-небудь;
 незвичайність оформлення інформації,а саме рядочки у формі рекламного девізу, пародія на відому пісню або життєву мудрість, цікавий молодіжний сленг і так далі.
В системі вірусного маркетингу кожен користувач - це джерело інформації, який може поширювати повідомлення далі, через своє приватне медіа: блог, соціальні мережі і т. п. Основне завдання - створити цікавий контент, який приверне увагу цільової аудиторії.
Виділяють основні види вірусного маркетингу:
1. Pass-along – найбільш розповсюджений і найдешевший вид (обмін відеороликами, посилання на кумедні фото, флеш-ігри). Його особливістю є те, що рекламодавець несе витрати тільки на створення цікавого фото, ролика, а розповсюдженням будуть займатись самі користувачі і безкоштовно, однак матеріал повинен бути дійсно креативним інакше він не стане вірусним.
2. Undercover - недешевий варіант вірусного маркетингу, проте дуже дієвий. Використання цього виду пов’язане з неординарністю повідомлення, воно має запам’ятовуватись і цим самим спонукати клієнтів самостійно його розшукувати в мережі Інтернет. Стиль такого проекту має бути максимально "законспірованим", щоб у цільової аудиторії на першому ж етапі не склалось враження, що перед ними чергова звичайна рекламна кампанія.
3. Buzz, основною метою якого - привернення значної уваги, а засоби значення не мають. Прикладом може бути Голівуд, де зірки одружуються, розлучаються, потрапляють до в’язниці, влаштовують гучні гулянки, і все це, як правило, відбувається перед виходом нового фільму [2].
Ефективність застосування вірусного маркетингу залежить від оптимального поєднання п’яти послідовних і взаємопов’язаних елементів та дій:
1. Оповідачі. Це люди, які користуються деяким авторитетом для тієї чи іншої цільової аудиторії. Вони вміють чинити вплив на споживачів і володіють неабияким ентузіазмом і бажанням поширити інформацію на визначену цільову аудиторію.
2. Тема. Темою у ВМ є саме повідомлення, гарна думка чи образ, яким людина може легко поділитися. Це може бути також фірмова упаковка, цікава «історія створення бренду», несподіваний PR-хід і навіть просто співчутливе ставлення до людини.
3. Інструменти. Це те за допомогою чого поширюються чутки, які допомагають компаніям просуватися на ринку (форуми, блоги, чати, відео сервіси) з мінімальними зусиллями і незначними витратами.
4. Участь. Участь означає певний комунікативний процес, який складається між компанією і цільовою аудиторією. Основна мета полягає у залученні уваги, підтримання бесіди та певного ажіотажу.
5. Відслідковування. Це своєрідний аналіз результатів спілкування, нових тенденцій тощо. Нові програмні засоби, дають можливість вести статистику дії ВМ, слідкувати, як поширюються Інтернетом чи мобільними телефонами повідомлення та думки клієнтів про компанію.
Вірусний маркетинг найчастіше застосовують великі компанії, з продукцією яких споживач вже добре знайомий. Однак за останні кілька років його використовують і транснаціональні корпорації – в першу чергу тому, що за мінімальних затрат він іноді забезпечує досить швидкий результат. Стрімко зростає популярність вірусного маркетингу в Європі. Якщо кілька років тому вкладення британських компаній у ВМ не перевищували 10–15 тис. фунтів стерлінгів, то на сьогодні ця частина рекламного бюджету в багатьох компаній досягає 150 тис. фунтів [3]. В Україні ВМ тільки набирає обертів. Однак, деякі вітчизняні компанії вже почали його застосовувати, це «Nemiroff», «Чумак», «Наша Ряба», «Гетьман», «Миргородська».
Отже, ВМ є досить ефективним способом впливу на цільову аудиторію. За рахунок простоти і дешевизни він дозволяє підприємцям певним чином економити на рекламі, а з іншого боку потужніше залучати клієнтів. Для ефективного використання вірусного маркетингу слід використовувати креативні ідеї, неординарні повідомлення і шляхи їх поширення, які будуть запам’ятовуватись споживачам і спонукати їх поділитись своїми враженнями з іншими.

Список використаних джерел:
1. Вірусний маркетинг: що це таке і в чому його особливості [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://molodi.in.ua/virusnyj-marketynh/
2. Ковальчук С. В, Тябіна О. С Вірусний маркетинг-ліки від кризи / С. В Ковальчук, О. С.Тябіна [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://archive. nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Vchnu_ekon/2009_6_3/072-075.pdf
3. Вірусний маркетинг - чудовий спосіб просування товару чи послуги [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://jeynews.com.ua/articles/d6/191

 
Форум » Матеріали конференції 23.12.2013 » Маркетинг і реклама в Україні: інтеграція теорії та практики » Іванків О.,СПЕЦИФІКА ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ ЗА ДОПОМОГОЮ ...
Сторінка 1 з 11
Пошук: