Матанська Н., МЕНЕДЖМЕНТ ТА МАРКЕТИНГ ЯК ФАКТОРИ РОЗВИТКУ... - Форум
Неділя, 11.12.2016, 10:01
Приветствую Вас Гість | Регистрация | Вход

Всеукраїнська студентська інтернет-конференція

Меню сайта
Форма входу
Друзі сайту
Статистика

Матанська Н., МЕНЕДЖМЕНТ ТА МАРКЕТИНГ ЯК ФАКТОРИ РОЗВИТКУ... - Форум

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Форум » Матеріали конференції 03.06.2013 » Ефективність бізнесу в умовах трансформації економіки » Матанська Н., МЕНЕДЖМЕНТ ТА МАРКЕТИНГ ЯК ФАКТОРИ РОЗВИТКУ...
Матанська Н., МЕНЕДЖМЕНТ ТА МАРКЕТИНГ ЯК ФАКТОРИ РОЗВИТКУ...
conf-cvДата: Понеділок, 27.05.2013, 10:28 | Повідомлення # 1
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1656
Нагороди: 5
Репутація: 8
Статус: Offline


Наталія Матанська,





3 курс, спец. «Фінанси і кредит», д.ф.н.,
Наук. кер. – Гімчинський О.Г.
Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ
м. Чернівці




МЕНЕДЖМЕНТ ТА МАРКЕТИНГ ЯК ФАКТОРИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ





Успіх підприємницької діяльності залежить не лише від обсягу реалізованої продукції, одиниць виготовленого товару чи від економічних можливостей фірми, а від мистецтва об’єднання колективу, для досягнення спільної мети, від вміння організувати дієве та ефективне управління персоналом, фінансовими ресурсами та виробничими потужностями. Підприємницький успіх забезпечується шляхом чіткої постановки та досягненням поставлених цілей.
Кожне підприємство для реалізації своїх довгострокових цілей повинне усвідомлювати та чітко дотримуватись основних складових управлінської діяльності, а саме: планування, організації, мотивації та контролю.
Планування полягає у визначенні планів, що забезпечить розвиток виробництва, та способу їх досягнення. Бізнес-план – це письмовий документ, у якому викладено сутність підприємницької ідеї, шляхи й засоби її реалізації та охарактеризовано ринкові, виробничі, організаційні та фінансові аспекти майбутнього бізнесу, а також особливості управління ним
[1, c.153].
Для управлінської діяльності мотивація є одним з головних чинників підвищення ефективності праці, це процес, який викликає цілеспрямоване ставлення до праці та до її результатів. До заходів мотивації робітників відносяться премії, кар’єрний ріст, догани, штрафи і т.д.
Контроль - це прямий та зворотній зв’язок між керівником та виконавцем і є важливим фактором ефективної діяльності, суть якого полягає у перевірці відповідності наявного стану роботи, передбачуваному планом.
Сьогоденні умови господарювання змушують по-новому дивитись на функції управління, на роль, місце і професійні здібності керівників-менеджерів, оскільки сьогодні менеджер є центральною фігурою для підприємницьких структур.
Організація - це діяльність, яка полягає у координації та кооперації структурних підрозділів, для досягнення ними спільної мети.
Для успіху підприємницької діяльності, за сучасних умов ринку, де існує жорстка конкурентна боротьба, споживач, який купує товар даної фірми відіграє вирішальну роль. А отже, маркетинг є одним з головних елементів підприємства, спрямованих на вивчення попиту, реалізацію виробництва і збуту товарів [2].
Маркетингова організація, насамперед, повинна створити позитивний образ фірми в уяві споживача, торгової марки, окремих видів товарів і послуг, для того, щоб надати мотивацію для потреби в наступній купівлі товару або користуванні послугою.
В сучасних умовах конкурентної боротьби, фірмам необхідно приділяти увагу на те, щоб покупці надавали перевагу саме їхньому товару, а не товару конкурентів. Для цього необхідно зосередити увагу споживачів на власній продукції, створити образ фірми, обґрунтувати новизну продукції або певних її характеристик: якість товарів, їх доступність.
Метою кожного підприємства є реалізація товарів і послуг та отримання від цього прибутку. Тому, деякі з них прагнуть, не дивлячись ні на що, витіснити конкурентів і для здійснення цієї мети розширюють масовості виробництва, що в свою чергу, зумовлює зниження цін, створюють нові види товарів, просувають їх на нові ринки.
Проте, отримання прибутку забезпечується не за рахунок нав’язування покупцям товарів, а за рахунок задоволення їх потреб. А саме це досягається взаємодією менеджменту та маркетингу, а також збалансованістю інтересів виробників і споживачів.

Список використаних джерел:
1. Іванілов О. С. Економіка підприємства [Текст] : підручник / О. С. Іванілов. - К. : Центр учбової літератури, 2009. - 728 с.
2. Ватаманюк 3.І. Вступ до економічної теорії Основи менеджменту й маркетингу в підприємницькій діяльності : підруч. [для студ. ек. спец. вищ. навч. закл.] / З. І. Ватаманюк, С. М. Панчишин. – К. – 2005. – 408 с.



 
Форум » Матеріали конференції 03.06.2013 » Ефективність бізнесу в умовах трансформації економіки » Матанська Н., МЕНЕДЖМЕНТ ТА МАРКЕТИНГ ЯК ФАКТОРИ РОЗВИТКУ...
Сторінка 1 з 11
Пошук: