Понеділок, 23.12.2024, 21:39
Приветствую Вас Гість | Регистрация | Вход

Всеукраїнська студентська інтернет-конференція

Меню сайта
Форма входу
Друзі сайту
Статистика

Коханюк О., СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ В ГОТЕЛЬНИХ КОМПЛЕКСАХ - Форум

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Коханюк О., СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ В ГОТЕЛЬНИХ КОМПЛЕКСАХ
conf-cvДата: Субота, 24.11.2012, 21:16 | Повідомлення # 1
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1656
Нагороди: 5
Репутація: 8
Статус: Offline

Оксана Коханюк,



5 курс, спец. «Менеджмент», д. ф.н.,
Наук. кер. – Ткаченко І.В.,
Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ,
м. Чернівці




СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ В ГОТЕЛЬНИХ КОМПЛЕКСАХ



Охорона праці — одна із складових організації процесу праці, що створює умови для стабільної та успішної трудової діяльності громадян. Охорона праці та безпека трудового колективу не залежить від сфери діяльності працівників і повинна бути складовою будь-якого трудового процесу.
Актуальність проблеми полягає в тому, що сучасний готель оснащений великою кількістю різного обладнання і майна. У ньому працює значна кількість обслуговуючого персоналу, відбувається постійна зміна проживаючих. Саме тому питанням охорони праці і техніки безпеки в готелях приділяється велика увага.
Мета дослідження: розкрити зміст та структуру і сутність охорони праці та техніки безпеки в готельних комплексах.
Дану тему розглядало багато вітчизняних та зарубіжних науковців, таких як Байлик С.І., Волков Ю.Ф., Федорченко В.К., Чудновський А.Д., Котлер Ф., Карягін Ю.О., Квартальнов В. А., Роглєв Х. Й., Романова А. Д., Нечаюк Л. І. та багато ін.
Працівник готелю зобов'язаний дотримуватися норм, правил, інструкцій з охорони праці, вміти правильно застосовувати колективні й індивідуальні засоби захисту, негайно повідомляти своєму безпосередньому керівникові про будь-який нещасний випадок, а також про ситуації, що створюють загрозу життю і здоров'ю людей. Працівники готелю допускаються до роботи лише після проходження інструктажу з техніки безпеки [1].
Однією з найбільш серйозних небезпек для життя і здоров'я гостей і персоналу готелю, збереження їхнього майна, а також майна і будинку готелю є пожежі. Найчастішими причинами виникнення пожеж у готелях є необережне поводження з вогнем, несправність електромереж і електрообладнання, порушення технологічного процесу і правил експлуатації, недотримання заходів пожежної безпеки при ремонтних й інших видах робіт.
Директор готелю, який відповідно до діючого законодавства несе відповідальність за забезпечення пожежної безпеки, наказом призначає відповідального за організацію заходів із забезпечення протипожежної безпеки готелю. Призначаються також відповідальні за пожежну безпеку в кожнім підрозділі готелю. Таблички із зазначенням осіб, відповідальних за пожежну безпеку, вивішуються на видних місцях. Розробляються правила, положення пожежної безпеки для кожного підрозділу й інструкції із заходів протипожежної безпеки на кожному робочому місці.
Ще однією важливою проблемою для готелю є проблема санітарного стану. У готелі повинні дотримуватися санітарно-гігієнічні норми і правила, встановлені органами епідеміологічного нагляду, зокрема з чистоти приміщень, стану сантехнічного обладнання, видалення відходів, ефективного захисту від комах і гризунів, обробки білизни. У приміщеннях необхідно щодня робити вологе прибирання, видаляти пил і павутину, протирати вікна, двері. По закінченні роботи приміщення потрібно ретельно прибрати і залишати в повному порядку.
Також важливим фактором є рівень шуму. У готелях повинні дотримуватися протишумні правила. Підлоги в коридорах, холах і вітальнях мають покриватися звукопоглинаючими килимами або покриттями, що їх замінюють. Телевізори мають встановлюватися лише в номерах або спеціальних приміщеннях, а телефон загального користування - віддалік від житлових кімнат у спеціальних кабінах або під акустичним ковпаком. Для зменшення шуму в житлових і громадських приміщеннях використовують спеціальні звукоізолюючі вікна і двері, звукоізолюючу обробку стін [2].
Також, управлінському персоналу потрібно приділяти велику увагу електробезпеці. До технічних способів і засобів захисту від ураження струмом відносяться: ізоляція струмопровідних частин; захисне заземлення, занулення; захисне відключення; огороджувальний пристрій; попереджувальна сигналізація, знаки безпеки, засоби захисту тощо.
Усі працівники готелю не рідше одного разу в рік мають проходити медичний профогляд у поліклініках і подавати на роботі довідки про стан свого здоров'я. Співробітники, що не пройшли медогляд, до роботи не допускаються.
У випадку, якщо занедужає проживаючий, адміністрація готелю має викликати лікаря. У випадку інфекційного захворювання працівники СЕС проводять у номері дезінфекцію. На кожному поверсі готелю повинні бути пам'ятки про надання першої допомоги й аптечки з набором необхідних медикаментів [3].
Отже, для вдосконалення системи охорони праці керівному складу готелю необхідно приділити належну увагу пожежній безпеці, санітарно-гігієнічному стану підприємства, електробезпеці та ін. Також, важливим елементом є навчання персоналу, а саме проведення інструктажів керівником служби охорони праці, створеної директором або роботодавцем. Тому кожен працівник повинен чітко дотримуватись інструкцій з техніки безпека. Адже це може загрожувати як його життю, так і життю та здоров’ю відвідувачів закладу.
Список використаної літератури:
1. Роглєв Х. Й. Основи готельного менеджменту: Навчальний посібник [Текст] / Х. Й. Роглєв -К.: Кондор, 2005 - 405 с.
2. Романова А. Д. “Тенденции развития туристического бизнеса в Европе” / Газета для путешественников. – №20, 2002г – 35с.
3. Нечаюк Л. І. Готельно-ресторанний бізнес: Менеджмент: Навчальний посібник для студ. вузів. [Текст] / Л. І. Нечаюк -К.: Центр навчальної літератури, 2003 - 346 с.
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: