Понеділок, 02.12.2024, 18:07
Приветствую Вас Гість | Регистрация | Вход

Всеукраїнська студентська інтернет-конференція

Меню сайта
Форма входу
Друзі сайту
Статистика

Паламарчук В., ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ХОЛОДИЛЬНИКІВ УКРАЇНИ... - Форум

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Паламарчук В., ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ХОЛОДИЛЬНИКІВ УКРАЇНИ...
conf-cvДата: Середа, 15.12.2010, 17:55 | Повідомлення # 1
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1656
Нагороди: 5
Репутація: 8
Статус: Offline

Вікторія Паламарчук


Наук. кер.- Варварюк В. О.
Чернівецький торговельно – економічний інститут КНТЕУ
м. Чернівці


ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ХОЛОДИЛЬНИКІВ УКРАЇНИ ТА ШЛЯХИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗВИТКУ РИНКУ


В даний час промисловістю випускається достатньо широкий асортимент холодильників. Розширяється виробництво товарів з підвищеними функціональними можливостями. Торгівля електронікою та побутовою технікою виявилася одним із сегментів роздробної торгівлі, яка в найбільшій мірі постраждала від наслідків економічної кризи, осторонь не залишився і ринок холодильників. Пов'язано це, перш за все з різким знеціненням гривні восени 2009 року, а також повним скороченням споживчого кредитування в першій половині минулого року.
Актуальність даної роботи полягає в тому, що різноманітність товарного асортименту холодильників вимагає від товарознавця глибокого знання споживчих властивостей товарів, принципів роботи їх механізмів і правил експлуатації. Враховуючи, що в даний час налічується декілька сотень моделей, що випускаються десятками заводів, споживачу важко орієнтуватися при виборі холодильників.
Проблеми розвитку ринку та тенденції щодо його змін розглядають у своїх наукових працях: Бузукова К.А., Мазепа Т.С., Андрійчук В., Бауер Л. та ін.
Аналіз ринкових тенденцій дозволить працівникам підприємств пристосуватись до змін ринкових тенденцій, динаміки ринку. Метою даної роботи являється надання інформації щодо асортименту і шляху підвищення ефективності продажу побутової електротехніки.
Ринок побутової техніки в Україні має стійкі тенденції зростання. Вітчизняних товарів на ринку холодильників реалізується втричі менше від загального обсягу реалізації товарів цієї гру¬пи, пов'язано, перш за все, з невідповідністю цієї групи то¬варів вимогам світових стандартів якості за доволі високих цін. Аналіз ринку побутових холодильників України за 2005-2009 рр. свідчить про позитивну динаміку імпорту даного виду продукції на територію України в натуральних одиницях вимірювання, яка мала місце до 2008 р.
Так, в 2006 р. по відношенню до 2005 р. імпорт побутових холодильників зріс на 24%, а в 2007 р. в порівнянні з 2005 р. – на 17%. У 2008 р. в порівнянні з 2007 р. імпорт даного виду продукції дещо скоротився (на 6%), а в 2009 р. по відношенню до 2008 р. скорочення показника сягнуло 58%. [2, с.150]
Але разом з тим є низка невирішених проблем, які суттєво впливають на якість товарів і послуг, що реалізуються.
На українському ринку побутової електротехніки присутні понад 30 торгових марок. Однак у кожному з сегментів основними виступають 6-7 виробників. На ринку холодильників 50-60%, припадає на Nord, Samsung, LG, Indesit, Beko, Snaige, Atlant. [4, с.58]
Найбільший попит у покупців мають двокамерні холодильники, які займа¬ють до 80 % у загальній структурі продажу. Аналіз реалізації структури торгових марок за місткістю показав такі результа¬ти: холодильники з об'ємом 250—400 дм куб. становлять 50% обсягу продажу, до 250 дм куб. — 30%, 400—600 дм куб. — 18% , понад 600 дм куб. — 2 %. [3, с.59]
У середньому ціновому діапазоні 2500—4000 грн. конкурують недорогі моделі інших закордонних виробників.
У ціновому сегменті понад 4000 грн. споживачі в основному, надають перевагу холодильникам виробництва закордонних фірм. Якщо побутові холодильники вартістю від 6000 грн. південнокорейського та європейського виробництва мають однаковий попит, то цінову нішу понад 9000 грн. посідають тільки холодильники виробництва європейських фірм.
Більше половини покупок холодильників припадає на спеціалізовані магазини та супермаркети.
Великі торговельні мережі («Фокстрот», «Ельдорадо», Comfy) крім роздрібного продажу займаються оптовими поставками техніки для дрібних магазинів.[2, с.72]
Для забезпечення подальшого розвитку ринку холодильників доцільне впровадження таких маркетингових та управлінських рішень:
— довгострокового (10-15 років) маркетингового прогно¬зування розвитку виробництва і реалізації холодильників;
— опрацювання на основі маркетингових досліджень генерального плану науково-дослідних і проектно-кон¬структорських робіт зі створення і удосконалення холодильників;
— максимальна уніфікація холодильників, стан¬дартизація відповідно до техніко-економічних показників кращих світових зразків; [4, с.85]
Таким чином, ринок холодильників є масовим. Виробництво і технічний рівень яких повинен відповідати вимогам споживачів, споживачі вимагають по¬стійного вдосконалення конструктивного і технологічного виконання приладів, за рахунок чого розширюється їхній асор¬тимент. Постійному оновленню асортименту товарів на ринку сприяє також жорстка конкуренція виробників. Поряд з цим надходження до ринку нових товарів завжди супроводжується зміною їхніх споживчих властивостей.
Список використаних джерел:
1. Інфраструктура товарного ринку, - Савощенко А.С., Полонець В.М.,-К.: 2008.-250 с.
2. Маркетингове дослідження: Аналіз ринку холодильників в Україні,-К.: Союз-Інформ, 2010.-203 с.
3. Непродовольчі товари - В.І. Михайлов, Т.Г. Глушкова,- К.:2005.-214 с.
4.Ринок побутової техніки: шляхи та проблеми розвитку в Україні: Навчальний посібник,-Повод В.М.,-С.:2007.-158 с.
5. Український статистичний щорічник за 2009 р.- К. : Вид-во "Консультант" -260 с.
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: