Четвер, 25.04.2024, 11:14
Приветствую Вас Гість | Регистрация | Вход

Всеукраїнська студентська інтернет-конференція

Меню сайта
Форма входу
Друзі сайту
Статистика

Черкез Л. Проблеми використання мерчандайзингу.... - Форум

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Матеріали конференції 21-22.05.2009 » Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку підприємницької діяльності. » Черкез Л. Проблеми використання мерчандайзингу....
Черкез Л. Проблеми використання мерчандайзингу....
conf-cvДата: Середа, 20.05.2009, 18:27 | Повідомлення # 1
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1656
Нагороди: 5
Репутація: 8
Статус: Offline

Черкез Л.Г.

Наук. кер – Гуцул І.Д.
Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ
М.Чернівці


Проблеми використання мерчандайзингу
у діяльності роздрібних торговельних підприємств


Нині найбільш ефективним вважається рекламний вплив на покупця безпосередньо в точці продажу, у момент, коли він робить свій остаточний вибір. Покупці критичніше ставляться до вибору того чи іншого товару, потребують до себе більшої уваги, тому ті підприємства, що не задовольняють ці потреби, залишаються неконкурентоспроможними. Дослідженню питань, що стосуються маркетингової діяльності, зокрема, мерчандайзингу, останнім часом приділяється особлива увага. Це знайшло своє відображення в працях зарубіжних та вітчизняних вчених насамперед В.Снегиревої, К.Канаян, Р.Канаян, Е.А.Ромат, та інших [1-3].
Вважається, що на український ринок ідеї мерчандайзингу були занесені мультинаціональними корпораціями, такими як Кока-кола. Однак першими в Україні почали впроваджувати мерчандайзинг роздрібні продавці, які спеціально приходили на роботу раніше, щоб розставити товар, як вони говорили, "красиво" і залучити цим увагу покупців.
Якщо в 2004 р. витрати на просування товару в точках продажів у середньому становили 3% від загальних рекламних бюджетів виробників, то вже в 2006 р. вони зросли до 6%. Експерти прогнозують, що до 2010 р. цей показник досягне 8%. Збільшення обсягів бюджетів у даному напрямку більше, ніж збільшення витрат на рекламу в Інтернеті [4, с.62].
У процесі використанні мерчандайзингу виникають наступні проблеми яким необхідно приділити увагу: використання нових підходів у мерчандайзингу вимагає значних матеріальних витрат; забезпечення ефективного планування торгових площ, при формуванні концепції представлення і викладки товарів; необхідно вивчати поведінку споживачів у місцях продажів; створити сприятливу атмосферу магазину, що буде відрізнятися від конкурентів та привертати увагу покупців [5].
Окремо слід виділити персонал, який є основним чинником, що формує атмосферу магазину. Сьогодні підприємці стикаються з проблемою кадрів, небажанням підприємців витрачати кошти на навчання персоналу.
Нині багато магазинів неохоче розміщають POS-матеріали, надані виробниками товарів. Якщо виробник хоче розмістити свої POS-матеріали в одному магазині, то процес узгодження розміщення, як правило, відбувається на місці. Якщо мова йде про торговельну мережу, узгодження може відбуватися як з центральним офісом, так і на місці - це залежить від розподілу повноважень в організації.
Проте, важливо пам'ятати, що головним правилом ефективного мерчандайзингу є те, що він повинен бути результатом спільних зусиль товаровиробника, дистриб'ютора й продавця. План щодо впровадження мерчандайзингу може бути здійснений тільки у тому випадку, якщо він враховує інтереси всіх трьох учасників, і, при цьому, ставить в основу потреби покупця.
Таким чином, проведення будь-яких мерчандайзинговох заходів у торговельних підприємствах повинно бути спрямовано на збільшення чисельності покупців, зростання товарообігу, забезпечення прибутковості їх роботи при створенні умов, які б максимально задовольняли різноманітні потреби споживачів.

Список використаних джерел:
1. В.Снгирева Книга Мерчандайзера, «Питер», Москва, Минск, Киев, 2005г.
2. Канаян К., Канаян Р. Мерчандайзинг. – М.:РИП-холдинг,2004.-236 с.
3. Сборник статей по теории и практики мерчандайзинга, за редакц. Е.А.Ромат, Сдудценр, Харьков 2003г.
4. И. Лепкина. Самое быстрое СМИ. / Компаньйон. – 2007.– 43(559). – с.62
5. Макаров Д. мистецтво збуту товару. // http//www.bussinessm/dp.ua/art24/htm

 
Форум » Матеріали конференції 21-22.05.2009 » Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку підприємницької діяльності. » Черкез Л. Проблеми використання мерчандайзингу....
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: