Пятниця, 19.04.2024, 04:00
Приветствую Вас Гість | Регистрация | Вход

Всеукраїнська студентська інтернет-конференція

Меню сайта
Форма входу
Друзі сайту
Статистика

Морозов А., НЕОБХІДНІСТЬ ПОШУКОВОЇ ОПТИМІЗАЦІЇ ТА ЇЇ ВИДИ - Форум

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Матеріали конференції 15.01.2015 » Використання інформаційних технологій та економіко-математичних методів » Морозов А., НЕОБХІДНІСТЬ ПОШУКОВОЇ ОПТИМІЗАЦІЇ ТА ЇЇ ВИДИ
Морозов А., НЕОБХІДНІСТЬ ПОШУКОВОЇ ОПТИМІЗАЦІЇ ТА ЇЇ ВИДИ
conf-cvДата: Середа, 21.01.2015, 10:21 | Повідомлення # 1
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1656
Нагороди: 5
Репутація: 8
Статус: Offline




Морозов Андрій,





5 курс, спец. «Економічна кібернетика», д.ф.н.,
Наук. кер. к.ф.-м.н.,доц. Чернов В.М.,
Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ, М. Чернівці




НЕОБХІДНІСТЬ ПОШУКОВОЇ ОПТИМІЗАЦІЇ ТА ЇЇ ВИДИ




У даній статті розглянуто оптимізацію для пошукових систем, її цілі та види. Також були зроблені висновки щодо необхідності її використання при створенні власного сайту.
This article describes Search Engine Optimization, its objectives and types. It also contains conclusions on the need to use when creating your own website.
Ключові слова: пошукові системи,SEO,внутрішня пошукова оптимізація, зовнішня пошукова оптимізація, релевантність сайту.
Актуальність проблеми: зазвичай людина створюючи Інтернет-сайт хоче щоб його відвідувало якомога більше людей. І саме пошукова оптимізація приходить на допомогу в таких випадках.
Мета статті: коротко викласти визначення пошукової оптимізації, її види, та зробити висновок про її необхідність при створенні сайту.
Виклад основного матеріалу: SEO є абревіатурою від SearchEngineOptimization, що означає оптимізація для пошукових систем або просто пошукова оптимізація. Використовується для збільшення потенційної релевантності сайту за певними ключовими словами в певній пошуковій системі. SEO це один з ключів діяльності web-маркетингу і може використовувати різні види пошуків, включаючи пошук по картинках, локальний пошук, а також вертикальний пошук. SEO розглядає як працюють пошукові системи і як користуються пошуком користувачі. Оптимізація сайту в основному включає редагування його контенту і HTML коду для того, щоб збільшити релевантність за певними ключовими словами і щоб подолати перешкоди для процесу індексації пошуковими роботами.

Чи потрібна оптимізація?
Коли створюється новий ресурс в Інтернеті плануєтья, хто його відвідуватиме, і звідки приходитимуть користувачі. Якщо створити сайт виключно для людей ускладниться його індексація або інтерпретація пошуковими роботами, тобто, сайт буде довго розвиватися і так і не досягти своїх цілей. Головна задача зробити сайт цікавий для відвідувачів і оптимізованим для пошукових роботів.
В такому випадку без SEO не обійтись. SEO потрібно завжди, окрім випадків при створенні персональних сторінок, орієнтованих для самого власника або обмеженої групи людей. Однак, в сучасному віртуальному світі все більше поширюються сервіси для надання будь-яких товарів (інтернет-крамниці, продаж електроніки та ін.) та/або послуг (встановлення сантехніки, опалення, та ін.). Для таких ресурсів потрібно, щоб користувач, яким цим цікавиться сам знаходив їх сайт і відповідно став їхнім клієнтом. Дуже складно в конкурентних умовах де є велика конкуренція залучити клієнтів з мережі Інтернет без SEO.
Кожен день в мережі з'являється безліч сайтів, пошукові системи розробляють нові фактори ранжирування, завдяки яким в результатах видачі демонструються тільки кращі ресурси, які максимально підходять під запити користувачів. Для того щоб сайт відповідав усім вимогам провідних пошукових систем (Яндекс, Google) і міг отримати високі шанси на потрапляння в ТОП, а значить, і великий потік цільових відвідувачів, проводиться його оптимізація. Фактори ранжирування - це характеристики алгоритму пошукової системи, за якими оцінюється сторінка сайту і визначається її позиція у видачі. Оптимізація сайту - це комплекс заходів, спрямованих на поліпшення ресурсу, на підвищення його цінності в очах користувача і пошукових систем.
Постійний приплив цільових відвідувачів, великі продажі і високий дохід. Все це, як правило, бажає отримати кожен власник комерційного сайту. В прагненні до досягнення заповітних результатів багато хто починає вести рекламні кампанії по розкрутці ресурсу. Однак при цьому вони нерідко забувають про один з найважливіших факторів його успішності - якість. Якщо сайт не розвинений, заслужити довіру пошукових систем (ПС) і отримати високі позиції у видачі буде вкрай складно. Тому малоймовірно, що користувачі перейдуть на нього і здійснять покупку. Щоб усунути всі наявні на ресурсі недоліки, необхідно в обов'язковому порядку провести його оптимізацію.
Види SEO
1. Внутрішня пошукова оптимізація
Внутрішня пошукова оптимізація - певні дії, спрямовані на покращення сайту, покращення чинників ранжирування, які конкретно впливають на позиції в видачі пошуку.
До внутрішньої оптимізації відносяться наступні заходи:
- Складання семантичного ядра сайту (підбір ключових слів, за якими планується просування ресурсу);
- Робота над внутрішньою структурою ресурсу;
- Усунення технічних помилок (дублі сторінок, биті посилання, прискорення сайту);
- Постійне вдосконалення та покращення зручності користування ресурсу;
- Робота над тестом (підбір ключових слів, релевантність сторінок, оптимізація зображень);
- Реалізація внутрішньої перелінковки;
- Інші заходи, спрямовані на зручність роботи з сайтом (наприклад, дизайн, форматування тексту, перевірка орфографії тексту і т.п.).
Сайт повинен бути якісним, швидким, зручним для користувачів і надавати користувачам ту інформацію, за якою вони до Вас прийшли. В іншому випадку високої відвідуваності з пошукових систем досягти неможливо. [1, с. 16].
Щоб підвищити ефективність внутрішньої оптимізації, до неї необхідно ретельно підготуватися, а саме:
• Зареєструвати ресурс в сервісах Яндекс Вебмайстер або «Інструменти для веб-майстрів» Google. Вони надають інформацію про стан сайту, його працездатність.
• Встановити лічильники в Яндекс Метрика, GoogleAnalytics. Це необхідно для
того, щоб в процесі оптимізації і особливо після її закінчення можна було наочно оцінити результат виконаної роботи.
• Підготувати грамотне семантичне ядро, на підставі якого буде складатися запит-сторінка, для визначення цільових сторінок просуваються запитів.
2. Зовнішня пошукова оптимізація
Зовнішня оптимізація, насамперед, полягає в нарощуванні посилальної маси, тобто в розміщенні на інших сайтах посилань, які ведуть на просувний вами ресурс. Робити це необхідно поступово, так як пошукові системи вкрай недовірливі до раптового зростання посилань на сайт. Якщо вони виявлять подібне на вашому ресурсі, то, швидше за все, застосують до нього санкції і його позиції в результатах видачі значно знизяться. У зв'язку з останніми змінами в алгоритмах Яндекса, посилальний фактор все менше враховується при ранжируванні сайтів. Якщо ще недавно можна було вивести ресурс в ТОП пошукової системи, тільки лише закупивши велику кількість посилань, то зараз зробити це вже не вдасться. Тому, щоб отримати максимальний результат від просування, необхідно приділяти особливу увагу внутрішній оптимізації.
Її мета - безпосереднє поліпшення сайту. Вона включає безліч різних напрямків: роботу зі сторінками, структурою, оптимізацію заголовків і метатегів, оформлення ресурсу і підвищення зручності користування ним, роботу над контентом і т. д. [2, с. 4].
Висновки: В даній статті ми розглянули що таке пошукова оптимізація (SEO), та два її основних види. Для успішного просування сайту та збільшення його відвідуваності необхідно використовувати інструменти зовнішньої та насамперед внутрішньої пошукової оптимізації.
Список використаних джерел:
1. Иванов И.И. SEO: Поисковая Оптимизация от А до Я, 2007.
2. 3 шага в ТОП: оптимизация без ошибок – Ingate, 2014.

 
Форум » Матеріали конференції 15.01.2015 » Використання інформаційних технологій та економіко-математичних методів » Морозов А., НЕОБХІДНІСТЬ ПОШУКОВОЇ ОПТИМІЗАЦІЇ ТА ЇЇ ВИДИ
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: