Пятниця, 29.03.2024, 09:30
Приветствую Вас Гість | Регистрация | Вход

Всеукраїнська студентська інтернет-конференція

Меню сайта
Форма входу
Друзі сайту
Статистика

Прокопюк А., Партизанський маркетинг в Україні - Форум

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Матеріали конференції 23.05.2014 » Маркетинг і реклама в Україні інтеграція теорії та практики » Прокопюк А., Партизанський маркетинг в Україні
Прокопюк А., Партизанський маркетинг в Україні
conf-cvДата: Понеділок, 26.05.2014, 11:03 | Повідомлення # 1
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1656
Нагороди: 5
Репутація: 8
Статус: Offline



Прокопюк Анастасія,





3 курс, спец. «Товарознавство», д.ф.н.,
Наук. кер. – Лошенюк І.Р.,
Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ,
м. Чернівці





Партизанський маркетинг в Україні





Маркетинг – є одним з найважливіших важелів, який допомагає підприємству рухатися і розвиватися, а головне – отримувати прибуток. Проте економічна криза, яка зачепила сьогодні практично усі підприємства України, не дозволяє керівництву гідно виділяти кошти на маркетинг. Все частіше підприємства прибігають до різних видів альтернативного маркетингу, до якого можна віднести і партизанський маркетинг.
Партизанський маркетинг – це малобюджетний спосіб реклами і маркетингу, що дозволяє ефективно просувати підприємствам товари або послуги, здобувати нових клієнтів і збільшувати прибуток, не вкладаючи або майже не вкладаючи грошей. Тому партизанський маркетинг називають також "малобюджетним маркетингом" або "маловитратним маркетингом".
Головними характеристиками партизанського маркетингу є: мінімальні витрати, нестандартні рішення, швидкі результати, чітка спрямованість на аудиторію та системний підхід (залучення максимальної кількості каналів комунікації).
Узагальнення останніх наукових досліджень дозволили виділити основні елементи партизанського маркетингу, це flash-mob, мобільний маркетинг, «маркетинг чужими руками» і т.д.[2].
Flash-mob – «Flash» означає «спалах», «mob» - «натовп», тобто заздалегідь спланована масова акція, в якій велика кількість людей раптово з’являється, виконує запланований сценарій, і раптово зникає.
Явище флешмоба почалося після того, як у жовтні 2002 року вийшла книга соціолога Говарда Рейнгольда «Розумний натовп: наступна соціальна революція» , у якій автор пророкував, що люди будуть використовувати нові комунікаційні технології (Інтернет, стільникові телефони і т.п.) для самоорганізації. Перший флешмоб пройшов 17 червня 2003 року в Нью-Йорку, США. Приблизно двісті чоловіків зібралися навколо одного дорогого килима в універмазі Macy's і почали казати продавцям, що живуть разом на складі на окраїні Нью-Йорку, і прийшли купити «Килимок Кохання»[1].
Мобільний маркетинг – це ширше, аніж SMS-маркетинг поняття, яке означає процес поширення маркетингової інформації на мобільні телефони абонентів-споживачів не лише через текстові повідомлення (SMS), але і інші мобільні технології та, як правило, отримання від них зворотної реакції. У інструментарій мобільного маркетингу входять: короткі текстові повідомлення (SMS), мобільні сайти та програми (mobile apps), голосове автоматичне меню доступне у тоновому режимі IVR (Interactive Voice Response), мультимедійні (фото, звук, відео) повідомлення MMS (Multimedia Message Service), локальний (до 10м) радіозв'язок між комунікаційними засобами (телефонами, ноутбуками і т.п.), Bluetooth.
Мобільним маркетингом займаються в основному три типи підприємств: мобільні оператори, агенції мобільного макретингу та контент-провайдери. [3].
«Маркетинг чужими руками» – це інструмент, який допомагає вийти на цільову аудиторію саме в той момент, коли вона найбільше «дозріла» для покупки. При цьому абсолютно не потребує від підприємств ніяких зусиль.
Даний маркетинг працює через партнерів і партнерські програми. При цьому домовлятися з підприємствами, які обслуговують схожу цільову аудиторію і надавати їм процент від продаж приведеними ними клієнтами. Наприклад, підприємства займаючись ремонтом квартир можуть домовитися з меблевим салоном. Якщо власники квартири будуть задоволені ремонтом, вони напевно прислухаються де краще купити меблі. В підсумку, меблевий салон, не витрачаючи грошей на рекламу, отримує нового клієнта.
«Маркетинг чужими руками» дуже популярний в Інтернеті, особливо серед інтернет-магазинів та інфобізнесменів. Все, що потрібно партнеру,- це зареєструватися на сайті і отримати унікальне посилання на будь-які товари. Далі партнер розміщує посилання на товари на своєму сайті. Всі люди, які коли-небудь придбають товар через партнерське посилання, будуть приносити партнеру пасивний дохід, а власнику товарів забезпечують безкоштовну рекламу і постійних клієнтів[1].
Партизанський маркетинг пропонує використання більше 100 маркетингових прийомів, з яких 62 абсолютно нічого не варті. Він спочатку позиціонувався як інструмент для малого та середнього бізнесу, змушеного «партизанити» через нестачу коштів, сьогодні, в умовах високої конкуренції, методи партизанського маркетингу використовують й великі підприємства.
«Партизанити» у маркетингу необхідно усім підприємствам, так як це допомагає маленьким – вижити, середнім – придбати стабільність, великим – отримати переваги над конкурентами. На сьогоднішній день нестандартність, оригінальність дуже цінується, і саме ці критерії належать до партизанського маркетингу. На сучасному етапі розвитку даний вид маркетингу дуже стрімко розвивається і є сподівання, що у майбутньому він досягне великого успіху.

Список використаних джерел:
1. Маркетинг будущого – нестандартный маркетинг?// Маркетинг и реклама. – 2013. – №1 – с.22-26.
2. Каковкіна Д.В.Партизанський маркетинг в Україні.// режим доступу: http://www.rusnauka.com.
3. Аналітики прогнозируют экспансию рекламы в соцеальных сетях.// Маркетинг и реклама. – 2013. – №5 – с.55.



 
Форум » Матеріали конференції 23.05.2014 » Маркетинг і реклама в Україні інтеграція теорії та практики » Прокопюк А., Партизанський маркетинг в Україні
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: