Пятниця, 19.04.2024, 19:34
Приветствую Вас Гість | Регистрация | Вход

Всеукраїнська студентська інтернет-конференція

Меню сайта
Форма входу
Друзі сайту
Статистика

Мриглод О., МАРКЕТИНГ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ - Форум

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Матеріали конференції 23.12.2013 » Маркетинг і реклама в Україні: інтеграція теорії та практики » Мриглод О., МАРКЕТИНГ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
Мриглод О., МАРКЕТИНГ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
conf-cvДата: Вівторок, 24.12.2013, 12:58 | Повідомлення # 1
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1656
Нагороди: 5
Репутація: 8
Статус: Offline

Оксана Мриглод,



4 курс, спец. “Міжнародна економіка”, д. ф. н.
Наук. кер. – Олійнич С. І.
Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ,
м. Чернівці



МАРКЕТИНГ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ



Дуже популярне останнім часом поняття «маркетинг в соціальних медіа» не дає зараз спокою власникам бізнесу , маркетологам , менеджерам , керівникам компаній і всім , хто зацікавлений у розвитку своєї справи. Є дуже велика спокуса повідомити про своє існування мільйонам користувачів, які знаходяться і спілкуються у віртуальному світі. Тому питання принципів застосування маркетингу у соціальних медіа є актуальним, як для користувачів, так і для підприємств.
Питаннями маркетингу у соціальних мережах займалося багато маркетологів, серед них О. Завойко, Н. Будкевич, Ю. Масієнко, О.Чуксина, В.Сова та багато інших.
Для початку розберемося, що таке маркетинг в соціальних медіа , відомий нам як Social Media Marketing ( SMM). Однозначного визначення і розуміння, на жаль, не існує. Будемо спиратися в цьому питанні на загальне – це сукупність методів, за допомогою яких люди можуть створювати та обмінюватись діловими та іншими зв’язками в Інтернеті [3, c. 475]. Соціальні та ділові зв’язки створюються в рамках соціальних мереж, популярність яких росте з дуже великою швидкістю.
Популярність соціальних мереж на сьогодні важко переоцінити. За кілька останніх років соціальні мережі стали найпопулярнішими ресурсами в Інтернеті: сьогодні Facebook, Twitter і Linkedin у США й Західній Європі, а «Вконтакте» й «Однокласники» в країнах СНД – це сайти з мільйонами активних користувачів. Третина тих, хто має акаунти у соцмережах відвідує сайти 2-4 рази на добу, кожен 5-й користувач робить це 10 разів на день [2].
Маркетинг у соціальних мережах має багато методів. Найкраще з них працюють такі:
• створення спільнот бренду (представництв компанії в соціальних медіа) – для ефективної взаємодії з лояльною аудиторією. Це дає змогу швидко поширювати інформацію, запрошувати споживачів на спеціальні заходи компанії, анонсувати вихід нових продуктів, проводити дослідження цільової аудиторії, виявляти потреби споживачів та ін.;
• робота із блогсферою - найефективнішими інструментами є корпоративний блогінг, twitter-маркетинг та робота із «лідерами думок» (популярними блогерами).
• репутаційний менеджмент – комплекс заходів із формування репутації, підтримки та захисту лояльності аудиторії до бренду.
• персональний брендинг – паралельно з підтримкою корпоративного блогу потрібно вести й просувати блоги найкращих працівників компанії, тобто робити з них бренд-спеціалістів;
• Social Media Optimization (SMO) – це оптимізація власного ресурсу (форуму, блогу, сайта) під параметри соціальних мереж. Це комплекс технічних заходів, спрямованих на таке конструювання і моделювання контенту сайта, щоб його було максимально просто використовувати в мережевих співтовариствах.
• нестандартне SMM-просування – це ті види робіт, які не включають створення соціальних спільнот. Йдеться про медійний та інтерактивний елемент соціальних мереж, що приносить надзвичайно хороший маркетинговий ефект і як результат – прибуток для фірми [1].
Для рекламодавців соціальні мережі надають унікальні можливості безпосереднього контакту зі споживачами. Щодня мільйони користувачів ведуть бесіди про компанії, їхні товари і надавані послуги, обмінюючись власними думками і враженнями. У результаті окремо взятий учасник може зіпсувати (або навпаки) репутацію компанії з багатомільйонним оборотом.
Обсяг ринку реклами у соціальних мережах неухильно зростає. Так, у 2013 р., за оцінками аналітичної компанії «eMarketer», він досягнув позначки у 3,85 млрд дол.. США. Експертний звіт від цієї компанії включив всі види реклами, розміщеної в соціальних мережах, у тому числі медійну, контекстну і відеорекламу, а також витрати на маркетингові проекти, в яких маркетологи створюють у таких мережах профілі для своїх товарі і брендів. За прогнозами «eMarketer», до 2014 р. обсяг ринку реклами у соціальних мережах зросте до 4,2 мрлд дол. США [4].
У даний час найбільший інтерес до соціальних мереж виявляють компанії таких галузей, як споживчі товари, виробники алкогольних напоїв, автовиробники, компанії індустрії розваг. Споживчі бренди до останнього часу не проводили агресивної рекламної політики в мережі Інтернет.
Sосіаl Media Marketing – це ефективний інструмент, за допомогою якого відвідувачі залучаються на сайт з соціальних мереж, спільнот, блогів, щоденників і форумів. Соціальний маркетинг відноситься до інструментів нестандартного просування і на сьогоднішній день є найбільш перспективним. Він затребуваний як компаніями малого та середнього бізнесу, так і великими світовими брендами, які його використовують для власного просування і налагодження контакту зі своїми споживачами.
Список використаних джерел:
1. Назаревич О. Соціальні мережі – привабливий інструмент для маркетологів. [Електронний ресурс] / Назаревич Олег // персональний блог Олега Назаревича. – Режим доступу: http://taltek.info/sotsial....iv.html
2. Соколова В. Плюсы и минусы маркетинга в социальных медиа. [Електронний ресурс] / Валерия Соколова // Збірник статтей компанії Promodo від 25 травня 2011р. – Режим доступу: http://www.optimization.com.ua/article....ah.html
3. Гаркавенко С.С. Маркетинг: підручник / С.С. Гаркавенко. – К. : Лібра, 2004. – 712 с.
4. Орлова В. Соціальні мережі – комунікативний канал ХХІ століття // Маркетинг в Україні. – 2013. – № 2. – С. 13-18

 
Форум » Матеріали конференції 23.12.2013 » Маркетинг і реклама в Україні: інтеграція теорії та практики » Мриглод О., МАРКЕТИНГ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: