Четвер, 28.03.2024, 15:12
Приветствую Вас Гість | Регистрация | Вход

Всеукраїнська студентська інтернет-конференція

Меню сайта
Форма входу
Друзі сайту
Статистика

Федорова В., МІСЦЕ ГОСПОДАРСЬКИХ ЗВ’ЯЗКІВ У КОМЕРЦІЙНОМУ... - Форум

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Матеріали конференції 03.06.2013 » Ефективність бізнесу в умовах трансформації економіки » Федорова В., МІСЦЕ ГОСПОДАРСЬКИХ ЗВ’ЯЗКІВ У КОМЕРЦІЙНОМУ...
Федорова В., МІСЦЕ ГОСПОДАРСЬКИХ ЗВ’ЯЗКІВ У КОМЕРЦІЙНОМУ...
conf-cvДата: Понеділок, 27.05.2013, 10:15 | Повідомлення # 1
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1656
Нагороди: 5
Репутація: 8
Статус: Offline


Валерія Федорова,





5 курс, спец. «Менеджмент організацій», д.ф.н.,
Наук. кер. – Бозуленко О. Я.,
Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ,
м. Чернівці




МІСЦЕ ГОСПОДАРСЬКИХ ЗВ’ЯЗКІВ У КОМЕРЦІЙНОМУ ПІДПРИЄМНИЦТВІ





Ринкові відносини в Україні зумовили створення нового господарського механізму, орієнтованого на споживача. Розширилася та зміцнилася сфера дії товарно-грошових відносин, підсилюючи роль торгівлі. В цей час благополуччя й комерційний успіх торговельного підприємства цілком залежать від того, наскільки ефективна його діяльність, яка повинна бути орієнтована тільки на прибуткове, рентабельне господарювання, тому що підприємство несе всю повноту економічної відповідальності за свої рішення й дії.
Організація господарських зв'язків з постачальниками товарів та їх правове регулювання займає особливе місце серед інструментів комерційної діяльності торговельного підприємства, тому що ця система представляє сукупність форм, методів і важелів взаємодії підприємства зі споживачами продукції. Всі операції по організації торгово-оперативних процесів і керуванню ними з метою досягнення високої економічної ефективності роботи торговельного підприємства зв'язані, насамперед, з раціональною організацією господарських зв'язків з постачальниками товарів, які сприяють планомірному розвитку економіки, збалансованості попиту та пропозиції, своєчасній поставці продукції й товарів народного споживання покупцям. Тому на кожному торговельному підприємстві повинна проводитися робота з вивчення й підтримки господарських зв'язків з постачальниками.
Господарські зв'язки між постачальниками і покупцями - важлива функція комерційної діяльності. Такі зв'язки відображають комерційні, й економічні, організаційні, адміністративно-правові, фінансові відносини, що складаються між учасниками торгових операцій.
Система господарських зв'язків торгівлі з промисловістю - невід'ємна частина господарського механізму України. Раціональні господарські зв'язки сприяють планомірному розвитку економіки, збалансованості попиту і пропозиції, своєчасному постачанню продукції виробничого призначення і товарів народного споживання покупцям. У систему господарських зв'язків включається комплекс складових: участь торгівлі у розробці промисловими підприємствами планів виробництва товарів шляхом представлення замовлень: господарські договори; контроль за дотриманням договірних зобов'язань; застосування економічних санкцій; участь у роботі товарних бірж і оптових ярмарок; перевірка якості товарів; встановлення оптимальних фінансових взаємовідносин; застосування адміністративно-правових норм.
Умови господарювання вимагають значного розширення самостійності й рівних прав партнерів, усунення надмірної регламентації, підвищення ролі господарського договору, самостійного встановлення взаємозв’язків на підставі чинного законодавства України [1, c.218].
Разом з тим, слід відмітити, що сфера господарських взаємовідносин між постачальниками і покупцями товарів, включаючи комерційну діяльність, потребує певного рівня державного регулювання, в тому числі шляхом прийняття і введення в дію законів, указів, постанов в галузі ціноутворення, вимог до якості та послуг, усунення недобросовісної конкуренції або монополістичної діяльності, а також встановлення податкових пільг, тарифів, стимулювання вітчизняного виробника товарів, захисту внутрішнього ринку від неякісної продукції іноземного виробництва.
В умовах ринку основним документом що регулює зв'язки між постачальниками і споживачами, є договір поставки, який базується на сукупності правових норм законодавства. Цей документ обумовлює права й обов'язки сторін по організації постачання товарів. Комерційні працівники повинні забезпечувати своєчасне і правильне укладання договору з постачальниками і покупцями товарів, встановлення раціональних прямих договірних зв'язків по поставках товарів на тривалий термін (більше 1 року) і постійний контроль за їх виконанням. Згідно договору поставки особа-постачальник зобов'язується передати у визначені строки чи строк особі-покупцю у власність певну продукцію (товар); особа-покупець зобов'язується прийняти продукцію й оплатити її за встановленими цінами.
Договір постачання товарів укладається в письмовій формі шляхом складання відповідного документу, підписаного сторонами, а також шляхом обміну документами через пошту, телеграф, телетайп чи іншими видами зв'язку [2].
Отже, в умовах ринкової економіки система господарських зв'язків повинна забезпечувати повноту й стійкість асортименту, оптимальний рівень товарних запасів, задоволення попиту населення, а також виконання фінансово-господарських показників діяльності підприємства. Оцінка ефективності господарських зв'язків характеризує результативність керування комерційною роботою торговельної організації. Ефективність господарських зв'язків виражається в закупівлях товарів у виробників за більш низькою ціною за рахунок скорочення числа посередників, що беруть участь у торговельному обороті, а, отже, зменшення величини торговельних надбавок, установлюваних кожним посередником.
Список використаних джерел:
1. Воронкова А. Э. Стратегическое управление конкурентоспособным потенциалом предприятия: диагностика и организация [Текст] : монография. / А. Э. Воронкова. – 2-е изд. – Луганск : ВНУ им. В. Даля, 2004. – 315 с.
2. Місце господарських зв'язків у комерційному підприємництві [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://info-library.com/content/284_21_ Misce_gospodarskih_zvyazkiv_y_komerciinomy_pidpriemnictvi.html.



 
Форум » Матеріали конференції 03.06.2013 » Ефективність бізнесу в умовах трансформації економіки » Федорова В., МІСЦЕ ГОСПОДАРСЬКИХ ЗВ’ЯЗКІВ У КОМЕРЦІЙНОМУ...
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: