Миронюк А., Вплив реклами в мережі Інтернет на користувачів - Форум
Неділя, 04.12.2016, 01:47
Приветствую Вас Гість | Регистрация | Вход

Всеукраїнська студентська інтернет-конференція

Меню сайта
Форма входу
Друзі сайту
Статистика

Миронюк А., Вплив реклами в мережі Інтернет на користувачів - Форум

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Форум » Матеріали конференції 23.11.2012 » Реклама в Україні інтеграція теорії та практики » Миронюк А., Вплив реклами в мережі Інтернет на користувачів
Миронюк А., Вплив реклами в мережі Інтернет на користувачів
conf-cvДата: Неділя, 25.11.2012, 19:58 | Повідомлення # 1
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1656
Нагороди: 5
Репутація: 8
Статус: Offline

Миронюк Анастасія,



3 курс, спец. “Фінанси”, д. ф. н.
Наук. Кер.- Олійнич С.І.,
Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ
м.Чернівці





Вплив реклами в мережі Інтернет на користувачів



Реклама в мережі Інтернет - це форма подачі і просування інформаційних образів товарів і послуг в електронному вигляді в мережі Інтернет з вказаним джерелом фінансування.
Суть такого виду реклами полягає в поширені інформації про товари та послуги через мережу Інтернет, а саме через сайти, які є «розкрученими», тобто мають свою широку аудиторію [1].
Актуальність даної теми продиктована тим, що при використанні Інтернет-реклами досягається високий ефект при низьких витратах.
Метою дослідження є визначення ступеня її впливу на поведінку споживачів та характер впливу на емоційну та раціональну сферу дії споживачів.
Інтернет-реклама є впливовим інструментом, з огляду на той факт, що найбільш економічно активна частина населення України перебуває в мережі в силу тих чи інших причин. Саме ця аудиторія є цільовою для тих, хто просуває дані товари чи послуги шляхом використання інтернет-простору.
Порівняно з традиційними видами реклами перевагами Інтернет-реклами є:
- легка доступність до інформації та її постійна актуальність для споживача ;
- можливість видозміни реклами залежно від реакції покупця;
- можливість приймати інформацію від покупця;
- більш дешевою для рекламодавця ніж інші традиційні засоби розміщення реклами;
- привертання уваги потенційних споживачів, значною мірою це відбувається через професійність оформлення сайтів та можливість отримати додаткову інформацію відразу [3].
Але Інтернет-реклама має свої недоліки та деякі негативні наслідки впливу на користувачів:
- все менш і менш людей довіряють рекламі в Інтернті, через бурхливий розвиток фіктивних пропозицій .
- нерідко робить людину агресивною та дратівливою. Через те що багато з роликів повторюються занадто часто, а іноді вони з’являються майже на весь робочий стіл і не можливо її закрити, що дуже часто дратує і відриває від перегляду інформації. По-друге часто з’являється реклама дорогих товарів, які деяка аудиторія користувачів не може придбати і в них виникає відчуття розчарованості. По-третє сама реклама може відрізнятися агресивністю.
- обмеженість уявлення в мережі Інтернет науково-популярної, наукової, культурної та освітньої інформації призводить до того, що у молодого покоління виробляється стереотип про Інтернет як розважальному і комерційному інструменті. Це також підкреслюють постійні, різного роду і змісту дрібні Інтернет – рекламки [3].
Метою реклами служить не саме по собі її сприйняття, а виконання прикладної функції, яка полягає в тому, щоб спонукати людину до сприйняття потрібних рекламодавцю рішень, тобто схилити людей до покупки. Чисельні дослідження показали, що користувачі часто шукають інформацію про товар чи послугу перед тим, як щось придбати саме в мережі Інтернет.
У рейтинг найбільш популярних для українських користувачів пошукачів потрапляють: зі значним відривом від інших пошукових систем опинився Google (71,7%), за ним йдуть Yandex (16,6%), Ukr.net (4,1%). Цікавим фактом є те, що пошук інформації в Google є більш характерним для чоловіків (74,8%) і користується меншою популярністю у жінок (67,8%). А ось пошуковими сервісами від Yandex і Ukr.net частіше користуються жінки.
Згідно з результатами дослідженнь, рівень довіри до онлайн-реклами досить високий: близько 64% опитаних стверджують, що довіряють їй, а 8,9% повідомляють про низький рівень довіри до реклами в Інтернет [2].
Отже, дослідження сприйняття реклами в Інтернеті українськими користувачами показало, що інтернет-реклама — вдалий об'єкт для інвестування, з огляду на високий рівень лояльності українських споживачів до різних її видів. Вплив реклами в інтернеті на споживачів може бути як позитивним так і негативним, причиною цього є професійність оформлення сайтів, частота повторюваності роликів та ін.

Список використаних джерел літератури:
1.Електронна комерція [Текст]: навч. посібник / А.М. Береза, І.А. Козак, Ф.А. Левченко та ін. - К.: КНЕУ, 2002. -326 С.
2. Дослідження про сприйняття реклами в мережі Інтернет. [Електронний ресурс]. - Режим доступа: http://www.ivox.com.ua/ 3. Переваги і недоліки реклами в Інтернеті [Електронний ресурс]. - Режим доступа: http://franuk.com/article....terneti
3. Організація реклами в Інтернеті [Електронний ресурс]. - Режим доступа:http://www.br.com.ua/referats/Marketing/646-1.html

 
Форум » Матеріали конференції 23.11.2012 » Реклама в Україні інтеграція теорії та практики » Миронюк А., Вплив реклами в мережі Інтернет на користувачів
Сторінка 1 з 11
Пошук: