Лисюк Д., ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ ТА РЕКЛАМИ - Форум
Субота, 03.12.2016, 08:41
Приветствую Вас Гість | Регистрация | Вход

Всеукраїнська студентська інтернет-конференція

Меню сайта
Форма входу
Друзі сайту
Статистика

Лисюк Д., ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ ТА РЕКЛАМИ - Форум

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Форум » Матеріали конференції 25.04.2012 » Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку підприємницької діяльності » Лисюк Д., ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ ТА РЕКЛАМИ
Лисюк Д., ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ ТА РЕКЛАМИ
conf-cvДата: Пятниця, 04.05.2012, 11:47 | Повідомлення # 1
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1656
Нагороди: 5
Репутація: 8
Статус: Offline

Лисюк Дарія,



Наук. кер. – Любківська Г. В.,
Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ,
м. Чернівці




ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ ТА РЕКЛАМИ В СФЕРІ РЕСТОРАННОГО БIЗНЕСУ



Ресторан - один з найскладніших типів підприємств сервісу. В цій справі необхідне "тонке" налаштування маркетингу, що дозволяє і залучити, і утримати клієнта. Але, на жаль, саме в ресторанах маркетингу як, i раніше, придiляється недостатньо уваги.
Основні причини недорозвиненості ресторанного маркетингу потрібно шукати в наступному: рівень економічної / маркетингової підготовки власників ресторанів досить низький у порівнянні з керівниками багатьох інших видів бізнесу. Нерозуміння цінності маркетингу і, як наслідок, небажання фінансувати цей напрям. Причому прагнення заощадити відноситься і до фінансування маркетингових програм, і до зарплат фахівців, які могли б організувати таку роботу. Тому дуже часто маркетинг в ресторані зводиться до того, що здається необхідним: реклама в ЗМІ, "зовнішня реклама", і ... все.
Серйозні фахівці в галузі реклами та маркетингу не поспішають працювати на підприємствах громадського харчування. По-перше, вони не вважають цю роботу престижною. По-друге, перспектив росту в ресторані небагато. В одиночному закладі взагалі рідко зустрінеш хоч одного фахівця, не кажучи вже про відділ або департаменти. По-третє, рівень зарплат в ресторані на такі посади невисокий і підходить тільки для початківців фахівців, що може їх влаштувати тільки на час пошуку іншої, більш високооплачуваної та перспективної роботи.[5, ст. 23]
Тож потрібно шукати шляхи для розвитку та вдосконалення маркетингу в ресторанному господарстві. Існує декілька дієвих способів як це зробити. Перше – це інформування відвідувачів про ресторан, можна використати зовнішню рекламу. Вона по праву вважається одним з найбільш древніх видів реклами. Один з найефективніших рекламних носіїв – є розміщення реклами на транспорті.
Суть реклами на транспорті полягає в розміщенні зовні або всередині транспортного засобу інформації, що має спонукати переглядаючих її до певних висновків або дій.
Сьогодні ж, реклама на транспорті охоплює: рекламу на маршрутних таксі, в громадському транспорті, на задньому вітровому склі. Регулює таку рекламу Закон України "Про рекламу" від 3 липня 1996 р. № 270/96-ВР [3]. Дослідження показали, що реклама на задньому вітровому склі маршрутних таксі привертає увагу, насамперед, водіїв транспортних засобів на невеликих проїжджих частинах, трохи менше на неї звертають увагу на великих автомагістралях, середня впізнаваність компаній становить 31% опитаних на вулицях міста; запам'ятовуваність компаній – 27%. [4, ст. 21]
Потім потрібно розширити коло відвідувачів ресторану та залучити цільові групи відвідувачів. Планувати цільову групу відвідувачiв треба ще на стадії розробки концепції ресторану. Концепція ж базується на маркетинговому дослідженні, в якому і вимальовується цільова група. Добре спланована рекламна кампанія, в якій чітко відображено образ ресторану: місце розташування; цінова категорiя, в якій працює ресторан; кухня; сервіс; дизайн фасаду, вивіски, входу та інтер'єру; послуги, що надаються рестораном. [5, ст. 24]
Також не можна забувати і про рекламу в Інтернеті. Ця реклама може бути досить ефективною, оскільки престижність цієї реклами не має у своїй основі соціального характеру та спрямованості. На сьогодні Інтернет є дуже доступним для різних соціальних верств і прошарків населення, незалежно від їх рівня доходів. Інтернетом можуть користуватися абсолютно всі люди, навіть з доходом набагато нижче середнього. [1, ст. 89]
Слід зазначити, що одна з найголовніших проблем, з якою стикаються ресторани протягом першого року роботи - це падіння заявленого рівня. Тобто, перші місяці після відкриття по інерції все працює нормально, а надалі вiдбувається ослаблення контролю, в першу чергу, в таких важливих складових, як якість кухні, сервіс і реклама. Шляхи, по яким варто йти, даючи рекламу в різні засоби масової інформації, слід оцінювати за їх економічної ефективності при використанні реклами у своїй діяльності, на що головним чином і направлений аналіз цієї роботи.
Список використаних джерел:
1. Б. Л. Борисов «Технології реклами і PR», Москва, 2001 р.
2. Денисенко Л., Реклама у нашому житті / Л.Денисенко // Науковий світ. - 2008. - №11.
3. Закон України "Про рекламу" – Доступний з: http://www.justinian.com.ua/.
4. Канарьова Н., Розміщуємо зовнішню рекламу / Н.Канарьова // Дебет-Кредит. - 2007. - №35.
5. Журнал "Маркетинг. Менеджмент", № 5 за 2007 р.
6. http://7st.ru/marketingovyy_analiz/avtorskie_stati

 
Форум » Матеріали конференції 25.04.2012 » Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку підприємницької діяльності » Лисюк Д., ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ ТА РЕКЛАМИ
Сторінка 1 з 11
Пошук: