Бодян В., Соціально медійна оптимізація як сучасний спосіб.. - Форум
Неділя, 11.12.2016, 04:12
Приветствую Вас Гість | Регистрация | Вход

Всеукраїнська студентська інтернет-конференція

Меню сайта
Форма входу
Друзі сайту
Статистика

Бодян В., Соціально медійна оптимізація як сучасний спосіб.. - Форум

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Форум » Матеріали конференції 25.04.2012 » Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку підприємницької діяльності » Бодян В., Соціально медійна оптимізація як сучасний спосіб..
Бодян В., Соціально медійна оптимізація як сучасний спосіб..
conf-cvДата: Пятниця, 04.05.2012, 11:32 | Повідомлення # 1
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1656
Нагороди: 5
Репутація: 8
Статус: Offline

Бодян Володимир,



Наук. кер.-Полєжаєва І.О.,
Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ,
м. Чернівці





Соціально медійна оптимізація як сучасний спосіб PR в мережі Інтернет



Соціально-медійна оптимізація SMO (social media optimization) – це один із сучасних методів зовнішнього просування ресурсу, який володіє однією відмінною рисою – просування сайту відбувається без будь-якої участі сайту в пошукових системах.
Таким чином, по суті, власнику проекту не потрібно думати про те, які сторінки сайту потрапили в індекс, а які – ні, на яких позиціях зараз знаходиться його ресурс, кількість зовнішніх посилань і т.д. Все це стає неважливо. Головне – правильно оптимізувати сайт під користувачів, а не під пошукових роботів.
Основними перевагами і вимогами SMO вважають:
1) Оптимізація сайту під соціальні медіа відбувається без участі пошукових систем. Головне – провести якісну рекламну кампанію, зацікавити потенційних покупців і дати їм детальну інформацію про свій продукт.
2) Люди, які знаходяться в «соціальному сегменті» інтернету приходять в нього за задоволенням потреби у спілкуванні. Спілкування – це основна складова SMO. Завдання SMO оптимізатора – створити на своєму ресурсі атмосферу спілкування між користувачами, і що найважливіше – це спілкування користувачів з власником ресурсу. Даний момент значно підвищує конверсію, так як люди будуть більше довіряти продукту, за рахунок спілкування з власником проекту.
3) SMO оптимізація може успішно співпрацювати з пошуковою оптимізацією. Обидва ці методи ніяк не заважають один одному, оскільки мають різні «поля дії».
4) Основа SMO просування – це контент. У випадку зі SMO оптимізацією контент не повинен писатися 50/50 – наполовину для пошукових роботів, наполовину для людей. У SMO контент повинен писатися тільки для людей. Грамотно написаний контент значно підвищує ефективність SMO просування і переходить в розряд «вірусного».
5) Ресурс завжди повинен поповнюватися новою, корисною інформацією, щоб відвідувач кожен день міг на нього заходити і пізнавати для себе щось нове[1].
За даними SMO експерта Денні Салліван термін «соціальна оптимізація ЗМІ" вперше використав і описав Рохіт Бхаргава. Бхаргава ввів п'ять оригінальних правил для проведення оптимізації соціальних засобів масової інформації:
1. Підвищіть шанси отримання посилань. Це перший і найважливіший пріоритет для веб-сайтів. Багато сайтів мають "статичний характер" - означає, що вони рідко оновлюються і використовуються просто для інтернет-магазину. Для ефективнішої оптимізації сайту для соціальних медіа, ми повинні збільшити шанси отримання посилань на зміст. Додавання блогу є великим кроком, проте існує багато інших способів, таких як створення білого паперу і думки частини, або навіть просто агрегації контенту, який існує в інших місцях у зручному форматі.
2. Зробіть позначки і закладки простими. Додавання в зміст функцій, таких як швидкі (гарячі) кнопки «Додати в», «Порекомендувати», «Класс» і т.п. " є одним із способів зробити процес позначення і передачі сторінок простішим, в першу чергу для тих користувачів які використовують соціальні закладки на популярні сайти.
3. Заохочуйте вхідні посилання. Часто використовується як барометр для успіху блога (а також веб-сайта), оскільки вхідні посилання мають величезне значення для зростання в результатах пошуку і загальний рейтинг. Для заохочення більшості з них, ми повинні зробити це легким і чітко нагороджувати з використанням постійних посиланнь на відтворення. Крім того, перераховуючи останні зв'язки блогерів на своєму сайті пропонуйте нагороду видимості для тих, хто на вас посилався.
4. Допоможіть подорожувати контенту. На відміну від більшої частини з заходів пошукової оптимізації, SMO не тільки вносить зміни на сайт. Якщо присутній контент, який може бути портативними (наприклад, PDF-файли, відео-файли і аудіо-файли), подання їх на відповідні сайти допоможуть контенту подорожувати далі, і в кінцевому підсумку збільшувати посилання на ваш сайт.
5. Заохочування колажів. У світі співтворчості доводиться бути більш відкритими, дозволяючи іншим використовувати свій контент (в межах розумного). Ідея «YouTube» з наданням коду для отримання можливості вирізати і вставляти власне відео з сайту викликало зростання аудиторії і кількості відеороликів[2].
З вище сказаного можна зробити висновки, що SMO не тільки збільшує популярність і відсоток обізнаності клієнтів про компанію, але і мотивує користувачів мережі Інтернет всупати в діалог з підприємством. А це, безперечно позитивно вплине на поліпшення співпраці та активізацію дослідженнь потреб споживачів у майбутньому.

Список використаних джерел
1. Offseo - блог про інтернет маркетинг [Електронний ресурс].-Режим доступа: http://offseo.te.ua/2011/08/09/scho-take-smo-optymizatsiya/

2. «Influential Marketing Blog» [Електронний ресурс].-Режим доступа: http://rohitbhargava.typepad.com/weblog/2006/08/5_rules_of_soci.html
 
Форум » Матеріали конференції 25.04.2012 » Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку підприємницької діяльності » Бодян В., Соціально медійна оптимізація як сучасний спосіб..
Сторінка 1 з 11
Пошук: