Демчук І., Драч І., ВПЛИВ БРЕНДУ НА СВІДОМІСТЬ СПОЖИВАЧА - Форум
Неділя, 04.12.2016, 12:10
Приветствую Вас Гість | Регистрация | Вход

Всеукраїнська студентська інтернет-конференція

Меню сайта
Форма входу
Друзі сайту
Статистика

Демчук І., Драч І., ВПЛИВ БРЕНДУ НА СВІДОМІСТЬ СПОЖИВАЧА - Форум

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Форум » Матеріали конференції 14-15.12.2010 » Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку підприємницької діяльності » Демчук І., Драч І., ВПЛИВ БРЕНДУ НА СВІДОМІСТЬ СПОЖИВАЧА
Демчук І., Драч І., ВПЛИВ БРЕНДУ НА СВІДОМІСТЬ СПОЖИВАЧА
conf-cvДата: Середа, 15.12.2010, 11:20 | Повідомлення # 1
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1656
Нагороди: 5
Репутація: 8
Статус: Offline

Інна Демчук, Ірина Драч


Наук.кер. – Боровська О.Г.
Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ
м.Вінниця


ВПЛИВ БРЕНДУ НА СВІДОМІСТЬ СПОЖИВАЧА


На сьогоднішній день роль бренду у нашому житті значно більша, аніж просто відображення функціональної цінності товару чи послуги. Коли потенційний споживач бачить, чує або читає назву бренда, він сприймає в ньому два самостійних аспекти назви — враження (англ. impression) і сенс, або зміст (англ. sence).
Бажання споживачів придбати ті чи інші товари визначається їх особистісними параметрами, стилем життя та психологічними особливостями. Важливу роль у сприйнятті товару, його іміджу і реклами відіграє особистісна ідентифікація споживачів: з ким вони себе асоціюють, яку життєву місію виконують. Важливе значення також має і соціальний статус людини. Що ж стосується молодого споживача, то його специфіка полягає у високій значущості цінностей і способу життя.
Метою даної статті є визначення впливу бренду на поведінку споживачів.
Багато вчених намагаються створити теоретико-методичні підходи щодо управління та формування поведінки споживача. Серед зарубіжних вчених вагомий вклад внесли Р.Блекуел, П.Мініард, Е.Морган та інші. Вітчизняні науковці, серед яких Р.Іванова, А.Зозульов, В.Петренко, в своїх наукових роботах розглядають тему розробки методичних основ вивчення характеру поведінки споживачів з метою розуміння їх поведінкових особливостей.
Будь-яка людина купує не товар, а вирішення своїх проблем – це аксіома. Бренд – це не любов і не якісь «емоції» споживача. Бренд по своїй суті – просто комерційний стереотип. Споживач у своєму повсякденному житті користується саме стереотипами. Адже постійно ми вибираємо і порівнюємо різні товари, і саме бренд призначений для полегшення вибору людини за рахунок стереотипної оцінки. І цей стереотип на пряму пов'язаний з тією проблемою, яку бренд покликаний вирішити в житті людини. А те, яка ця проблема, і визначає те коло продуктів, який бренд включає в себе. Тобто архітектуру бренду.
Аналіз мотивації споживачів та необхідність цього дійства давно являється загальним місцем маркетингу. Практично будь-який товар можна купувати під дією зовсім різних мотивів.
Основною метою брендингу по відношенню до споживача є викликати у нього бажання користуватись саме вашим товаром, не зважаючи на доступну кількість інших. На споживача брендових товарів не впливає брошура, реклама, чи який вигляд має ваш логотип. Для нього особливо важливо знати відповіді на такі запитання, як: «На скільки Ви професійні у своїй діяльності?», «Чи можу я залежати від Вас?», «Чи Ви мені подобаєтесь?».
Секретною зброєю брендингу можуть бути висококваліфіковані працівники. Адже враження, яке вони справили на споживача може досить суттєво вплинути на подальший його вибір.
Все наше життя складається із ситуацій, як достатньо загальних, так і конкретних. Ситуації вкладені одна в одну як матрьошки. Розібратися в цих нагромадженнях не так і просто, але реально.
Досить великий вплив на поведінку споживача має інформація про характеристики торгової марки. Взагалі, сприйняття є одним із аспектів підсвідомого процесу, за допомогою якого інформація із зовнішнього середовища трансформується в пам’яті і стає керівництвом до дії.
При бажанні вплинути на споживача та його свідомість, потрібно не забувати, що при поданні інформації про брендовий товар необхідно висвітлювати її якомога простіше, що потім легко вкладається у її світорозумінні і в подальшому може відіграти вирішальну роль при виборі певного товару.
Також потрібно не забувати, що необхідною умовою аналізу поведінки споживачів є розуміння процесу навчання, результатом якого стають смаки, переконання, цінності, звички, які в свою чергу впливають на поведінку споживачів у процесі купівлі та споживання.
Отже, можна сказати, що саме імідж торгової марки може серйозно підсилити ефект, саме внаслідок такої художньої трансформації іміджу з назви фірми зможе народитися Бренд. І саме тоді імідж компанії насправді дасть змогу споживачеві не тільки виділяти її з загальної маси, а й віддати їй перевагу над іншими і назавжди залишиться у підсвідомості. Тому враження, яке справляє слово на людину, залежить від поєднання звуків і від певного відтворення цього слова на папері. У такому разі людина, тобто потенційний споживач товару, для якого визначаються назва й логотип, здатна виокремити це слово та напис з-поміж подібних до нього і запам’ятати їх.
Список використаних джерел:
1. Яцюк Д. В. Позиціювання бренда // Вісн. КНТЕУ. Спецвип. наук. робіт молодих вчених. – №3. – 2005. – С. 85–91.
2. Малинка. О. Я. Бренд як високоефективна технологія завоювання й утримання споживача. //«Маркетинг в Україні», №1 січень-лютий 2009 р. - С. 34 - 38.
 
Форум » Матеріали конференції 14-15.12.2010 » Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку підприємницької діяльності » Демчук І., Драч І., ВПЛИВ БРЕНДУ НА СВІДОМІСТЬ СПОЖИВАЧА
Сторінка 1 з 11
Пошук: