Зеленюк О., СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ КОМПАНІЇ ELECTROLUX GROUP - Форум
Четвер, 08.12.2016, 13:56
Приветствую Вас Гість | Регистрация | Вход

Всеукраїнська студентська інтернет-конференція

Меню сайта
Форма входу
Друзі сайту
Статистика

Зеленюк О., СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ КОМПАНІЇ ELECTROLUX GROUP - Форум

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Форум » Матеріали конференції 23.05.2014 » Маркетинг і реклама в Україні інтеграція теорії та практики » Зеленюк О., СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ КОМПАНІЇ ELECTROLUX GROUP
Зеленюк О., СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ КОМПАНІЇ ELECTROLUX GROUP
conf-cvДата: Понеділок, 26.05.2014, 11:09 | Повідомлення # 1
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1656
Нагороди: 5
Репутація: 8
Статус: Offline



Ольга Зеленюк,





2 курс, спец. «Маркетинг», д.ф.н.,
Науковий керівник – Чаплінський Ю.Б.
Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ,
м. Чернівці




СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ КОМПАНІЇ ELECTROLUX GROUP





Electrolux є світовим лідером у виробництві побутової техніки та приладів для професійного використання під назвою відомих брендів, таких як Electrolux , AEG , Eureka і Frigidaire. Група Electrolux складається з 156 компаній. Материнська компанія - Electrolux, громадське Шведське товариство з обмеженою відповідальністю. Акції компанії котируються на Nasdaq OMX в Стокгольмі. Щороку продається більше 50 мільйонів продуктів. Органічне зростання продажів Electrolux Group (далі Група) в 2013 році склало 4,5 % [1].
Команда Групи робить акцент на прибутковому зростанні й експансії в нові ринкові канали і сегменти. Швидка поява багатого середнього класу в Китаї та інших ринках, трансформує світовий ринок побутової техніки. Electrolux має ряд конкурентних переваг, таких як свою глобальну присутність в більш ніж 150 країнах, що робить хороші можливості Групі отримати вигоду з цієї тенденції. Electrolux прагне збільшити частку ринків, що розвиваються, щодо продажів продуктів побутового сегменту, принаймні на 50% [2].
Досягнення лідерства Групи в галузі сталого розвитку має вирішальне значення для реалізації бізнес-стратегії. Мета полягає в розробці більш розумних, доступних, ресурсоефективних рішень, що відповідають потребам людей і поліпшують їхнє життя. Electrolux постійно розвивається за рахунок реструктуризації виробництва, використовуючи у глобальному масштабі скорочення використання капіталу і підвищення ефективності в рамках продажів і адміністрування.
13 листопада 2013 року інвестори та аналітики зібралися в штаб-квартирі Electrolux в Стокгольмі на День ринків капіталу, де управління Компанії представило огляд поточної стратегії Групи, огляд поточної економічної ситуації та очікувань на 2014 рік. В доповіді окреслено чотири стратегічних напрямки Групи: прибутковий ріст, інновації, операційна перевага, якість роботи відданих й талановитих менеджерів. Ця стратегія буде сприяти створенню стійкого економічного зростання і підвищенню прибутковості для всіх зацікавлених сторін [4].
Коротко зупинюсь на характеристиці зазгначених напрямів стратегічного розвитку.
Прибутковий ріст.
Щоб перевершити зростання ринку і підвищення рентабельності , акцент робиться на збільшенні частки продажів у регіонах росту, зміцнення позицій на ключових ринках збуту і в глобальному преміум-сегменті, розширення прибуткових швидкозростаючих товарних категорій, розвиток послуг і післяпродажного обслуговування та зниження складності та собівартості продукції. Незважаючи на інтенсивну конкуренцію, в 2013 році Electrolux захопив ринок акцій в Латинській Америці і в декількох ключових сегментах продукції в Північній Америці, Європі та Азії.
У 2013 році на ринки, що розвиваються доводилося 35 % продажів Групи. Ця частка збільшиться до 50 % до 2017 року [2].
Інновації.
Для задоволення попиту споживачів Electrolux збільшує швидкість розробки продукту, паралельно, кількість продуктів, які будуть цікавити більше споживачів. Співпраця між маркетингом , R & D [3] і дизайну є ключовим фактором, як це передача ноу-хау професійного бізнесу Групи в споживчих товарах. [1]
Протягом ряду років , Electrolux поступово збільшив свої інвестиції в R & D. Стійкий розвиток є одним з основних елементів стратегії Групи, а стійкі інновації є одним з чотирьох пріоритетних напрямків розвитку продукту. Принаймні, одна третина з витрат розробки продукту пов'язана із інноваціями.
Операційна перевага.
Виробництво Групи постійно оновлюється і всі операції мають мету підвищення продуктивності. Близько 65 % основних продуктів Групи в даний час виробляються на заводах в регіонах з недорогою собівартістю. Продукти санітарної допомоги, мікрохвильові печі і дрібна побутова техніка в більшій частині вироблені саме там. Проводиться робота щодо глобальної оптимізації ресурсів для інвестицій в розробку продукту, дизайну та маркетингу. Крім того Electrolux реалізує програми зі скорочення накладних витрат та капіталізації Групи.
Люди і лідерство.
Інноваційна корпоративна культура відданих службовців з різних верств суспільства надає гарну основу для розробки успішних продуктів для споживачів в всьому світі. Це важливо, щоб сприяти сталому розвитку для нинішнього і майбутніх поколінь в світі, який розвивається у все більш швидкому темпі. У співробітників стимулюють пристрасть до інновацій, аналізу споживання і мотивують для досягнення результатів. Віддані й талановиті менеджери грають вирішальну роль в успішній реалізації стратегії Electrolux [4].
Веб-сайти Групи є одними з найбільш важливих інструментів для переконання клієнтів щодо споживчих рішень стосовно придбання побутової техніки.
Принцип поведінки Групи Electrolux охоплює три області: повага і різноманітність, етика та сумлінність, безпека і стійкість.
Electrolux гарантує всім операціям створення довгострокових цінностей для акціонерів та інших зацікавлених сторін. Це передбачає підтримку ефективної організаційної структури; системи внутрішнього контролю та управління ризиками; прозорої внутрішньої і зовнішньої звітності.
Підсумовуючи, треба визначити три стратегії, які можуть пояснити рівні стратегії Electrolux.
- Стратегія на корпоративному рівні. Корпорація управляє портфелем бізнесу, гарантуючи, що підприємства є успішними в довгостроковій перспективі, та розробляє бізнес-одиниці.
- Стратегічні проблеми рівня бізнес-одиниці - розвиток та підтримка конкурентних переваг товарів і послуг, що виробляються.
- Функціональний рівень. Це рівень операційних відділів та управлінь в області маркетингу, фінансів, операцій, людських ресурсів, і R & D [3], які беруть участь в стратегії вищого рівня: надають інформації про ресурси та можливості, на якому може бути заснована їх стратегія.
Необхідно зазначити, що 2013 рік характеризується роком невизначеності в ринковому середовищі і збільшення коливання валют. У зв’язку з цим Electrolux контролював їх коливання і управляв різними видами ризиків в структурованії і активній манері [4].
Основні фактори, що враховуються у стратегії розвитку Компанії: кліматичні зміни на Землі, розвиток країн з низьким рівнем життя, обмежені природні та трудові ресурси, прорив технологій, зміна стилю життя споживачів.
Разом з тим, Група має ряд конкурентних переваг. В першу чергу необхідно відмітити широку локальну присутність виробництва продуктів Групи та їх пропозиції на достатньо великій території, розуміння споживача, постійна робота над вдосконаленням дизайну продуктів, широкий асортимент продукції, велика професійна спадщина, надійний людський капітал фахівців, традиції скандинавської культури, а також кваліфікований менеджмент.
Таким чином, для стратегії розвитку Компанія Electrolux для себе визначила наступні стратегічні питання: перенесення виробництва в країни з низькою вартістю, більш ефективного виробництва, логістики і продажу, посилення оновлення продукту і побудова сильного глобального бренду, збільшення інвестицій в маркетинг і створення групи Electrolux як світового лідера в галузі побутової та професійної техніки.

Список використаних джерел:
1. Electrolux, [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.electrolux.com/node98
2. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.essay.uk.com/free-bu....OIEfCxZ
3. [Електронний ресурс] . Режим доступу: http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%94%D0%94%D0%9A%D0%A0
4. [Електронний ресурс] . Режим доступу: http://annualreports.electrolux.com/



 
Форум » Матеріали конференції 23.05.2014 » Маркетинг і реклама в Україні інтеграція теорії та практики » Зеленюк О., СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ КОМПАНІЇ ELECTROLUX GROUP
Сторінка 1 з 11
Пошук: