Божек М., Інформаційна система автоматизації операційної... - Форум
Неділя, 11.12.2016, 00:15
Приветствую Вас Гість | Регистрация | Вход

Всеукраїнська студентська інтернет-конференція

Меню сайта
Форма входу
Друзі сайту
Статистика

Божек М., Інформаційна система автоматизації операційної... - Форум

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Форум » Матеріали конференції 23.12.2013 » Новітні технології у інформаційному суспільстві » Божек М., Інформаційна система автоматизації операційної...
Божек М., Інформаційна система автоматизації операційної...
conf-cvДата: Вівторок, 24.12.2013, 17:43 | Повідомлення # 1
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1656
Нагороди: 5
Репутація: 8
Статус: Offline

Майя Божек,



5 курс спец. економічна кібернентика,
Наук. кер. к.ф.-м.н., доц. Чернов В.М.
Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ
м. Чернівці





Інформаційна система автоматизації операційної діяльності ОСББ




Об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ) є порівняно новою організаційною формою суб’єктів господарювання в Україні, виникнення якої пов’язано, насамперед із питаннями права власності на житло, управління та обслуговування житла [1,ст. 176].
На сьогодні проблеми власності на житло, його утримання, забезпечення населення комунальними послугами і забезпечення оплати цих послуг є важливою проблемою, яка суттєво впливає на розвиток економічних взаємин у державі, про що й зазначено в Програмі реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2002-2005 рр. та на період до 2010 р. (схвалена постановою Кабінету Міністрів України від 14 лютого 2002 р. №139).
Одним із напрямів реформування відносин у житловій сфері, поряд із продовженням розмежування форм власності у житловому фонді, стимулюванням його приватизації, формуванням інституту власника житла, реорганізацією та роздержавленням житлово-експлуатаційних організацій з метою перетворення їх на рівноправних партнерів на ринку послуг, є створення об’єднань співвласників будинків та квартир у багатоквартирних будинках як неприбуткових організацій для управління та утримання будинку, його ремонту та експлуатації [2,ст. 89].
Створення ОСББ у межах єдиного комплексу нерухомого майна, що включає земельні ділянки і розташовані на них жилі будинки, є також одним із ефективних засобів захисту прав власника житла та організації управління багатоквартирними жилими будинками з різними власниками окремих приміщень.
Опис функціональних можливостей
Функціонал конфігурації "Інформаційний облік в ОСББ, розрахунок квартплати в Україні " дозволяє автоматизувати всі основні бізнес - процеси підприємств ЖКГ :
▪ Розрахунок нарахувань по квартплаті та комунальним послугам;
▪ Облік пільг і субсидій;
▪ Претензійно - позовна робота з боржниками;
▪ Облік заявок аварійно - диспетчерської служби;
▪ Взаєморозрахунки з постачальниками послуг.
Програмний продукт " Інформаційний облік в ОСББ, розрахунок квартплати в Україні" надає правлінню підприємства житлово-комунальної сфери будь-якої організаційної форми гнучкий інструмент у прийнятті управлінських рішень [3,ст.9].
Основні функціональні можливості програми:
▪ Облік будівель і споруд , що знаходяться на управлінні організації;
▪ Облік споживачів послуг;
▪ Докладний облік фізичних та юридичних осіб - власників особових рахунків;
▪ Робота з інформацією по особових рахунках: відкриття, закриття, зміна;
▪ Ведення паспортного обліку;
▪ Розрахунок , нарахування та облік оплати за наданими послугами ЖКГ:
▪ Розрахунок наданих послуг по особових рахунках у відповідності із
законодавством України, з урахуванням змін тарифів, споживчих норм, числа прописаних і проживаючих;
▪ Розрахунок пільг і субсидій, вивантаження результатів розрахунку пільг у файл обміну з інформаційними системами відділів управління соціального захисту населення;
▪ Проведення перерахунку нарахувань, у тому числі за минулі періоди, з відображенням змін у поточному періоді, як за окремою послугу, так і в цілому по особовому рахунку;
▪ Облік оплат по особових рахунках через банк, касу, з використанням платіжних терміналів та інших способів оплати;
▪ Автоматизація роботи з боржниками: формування приписи на погашення боргу, повідомлення про перевищення боргу, підготовка пакету документів для звернення до суду;
▪ Формування повного набору необхідних звітів: по особових рахунках та наданим послугам, про стан взаєморозрахунків, про надані пільги і субсидії тощо;
▪ Автоматизація процедури прийняття рішень в ОСББ: підготовка загальних зборів, формування реєстрів власників і споживачів послуг, облік присутніх і тих, що проголосували, підрахунок голосів і підведення підсумків голосування, зберігання результатів голосування;
▪ Автоматизація аварійно - диспетчерської служби .
Для управління проектами реформування ОСББ розроблено структурну модель проекту, що складається з соціального та технічного під проектів.
Для своєчасного надання проектно-орієнтованій організації початкової та оперативної інформації з управління проектами реформування розроблено інформаційні технології й відповідне програмне забезпечення. Програма для соціальних підсистем ОСББ містить 6 модулів з необхідною інформацією (загальна характеристика квартири, всі дані щодо мешканців, реквізити документів про право власності, списки мешканців, пільговиків та інші); програма для технічних підсистем містить 5 модулів у вигляді електронних карт внутрішніх, у т.ч. квартирних, систем водо-, газо-, електро-, теплопостачання, каналізації [4,ст54].
Це дозволило почати підготовку до розробки під проектів реформування та до переходу від ручного до автоматизованого режиму управління цими проектами та житловими будинками, щоб підвищити гнучкість й оперативність роботи правлінь ОСББ [5,ст 38] .
У даній роботі наведено теоретичне узагальнення та нове рішення наукової задачі створення специфічної системи управління проектами реформування об’єднань співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ) з метою виводу їх із системної кризи та подальшого розвитку.
Список використаних джерел:
1. Білянський О.М. Концепція та основні складові загальнодержавної програми реформування і розвитку ЖКГ на 2004-2010 роки // Коммунальное хозяйство городов: Науч.-техн. сб. Вып.52. – К.: Техніка, 2003. – С.170-178.
2. Про Загальнодержавну програму реформування і розвитку ЖКГ на 2004-2010 роки: Закон України від 24.06.2004 р. № 1869.
3. Разу М.Л. и др. Управление программами и проектами: 17-модульная програма для менеджеров „Управление развитием организации”. Модуль 8. – М.: ИНФРА, 2000. – 320 с.
4. Бушуева Н.С. Управление развитием предприятий строительной отрасли путем формирования их стратегического потенциала: Дисс. … канд. техн. наук. – К.: КНУСА, 2001.
5. Гаєвська В.О. Модель і концепція компетентності управителів (менеджерів)житлових будинків // Коммунальное хозяйство городов: Науч.-техн. сб. Вып.56. – К.: Техніка. 2004. – С.27-31.
 
Форум » Матеріали конференції 23.12.2013 » Новітні технології у інформаційному суспільстві » Божек М., Інформаційна система автоматизації операційної...
Сторінка 1 з 11
Пошук: