Середа, 24.04.2024, 07:34
Приветствую Вас Гість | Регистрация | Вход

Всеукраїнська студентська інтернет-конференція

Меню сайта
Форма входу
Друзі сайту
Статистика

Дидилюк В., ФОРМУВАННЯ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ - Форум

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Матеріали конференції 23.12.2013 » Маркетинг і реклама в Україні: інтеграція теорії та практики » Дидилюк В., ФОРМУВАННЯ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ
Дидилюк В., ФОРМУВАННЯ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ
conf-cvДата: Вівторок, 24.12.2013, 13:01 | Повідомлення # 1
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1656
Нагороди: 5
Репутація: 8
Статус: Offline

Вадим Дидилюк,



6 курс, спец. "Маркетинг", з.ф.н.
Наук. кер. Бозуленко О.Ю.
Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ,
м.Чернівці



ФОРМУВАННЯ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ



Функціонування українських підприємств зумовлена сьогодні зміною підходів до господарювання, які визначають основні завдання по розробці гнучкої стратегії їх господарсько-економічної діяльності.
Основоположним елементом такої стратегії є формування організаційно-економічного механізму збуту продукції.
На сьогодні наявність широкого асортименту якісного товаруще не є вирішальною умовою ефективної роботи підприємства. І підприємцям щораз більше уваги доводиться приділяти збуту власного товару.
Особливо ця проблемаактивізується в умовах загострення конкуренції як з боку вітчизняних, так і закордонних виробників, а також певної нестабільності ринку, що вимагає оцінки та врахування впливу на збут усього комплексу чинників, що його характеризують [1, с. 185].
Збутова діяльність – це цілісний процес, що охоплює планування обсягу
реалізації товарів з урахуванням очікуваного рівня прибутку, пошук і вибір найкращого партнера, проведення торгів, включаючи встановлення ціни, відповідній якості товару і інтенсивності попиту, виявлення і активне використання факторів, здатних прискорити збут продукції і збільшити прибуток від реалізації[2, с. 12].
Метою збутової діяльності є реалізація довгострокових рішень щодо забезпечення потрібного обсягу продажу продукції підприємства з визначеною прибутковістю за рахунок задоволення потреб споживачів.
Сучасні наукові основи організації збутової діяльності визначаються переходом від орієнтації на застосування багатоканальних розгалужених, слабо контрольованих систем збуту продукції, основу яких складають незалежні суб'єкти сфери обігу, до контролю над процесами просування продукції на ринок.
Необхідність підвищення ефективності збутових заходів у збутовій діяльності при зміні умов функціонування пояснює постійну зацікавленість вітчизняних підприємців до збуту як важливої складової маркетингової діяльності підприємства.
Збутова діяльність підприємства з точки зору маркетингуявляє сукупність збутовихстратегій (стратегія "завоювання" ринку) і комплекс заходів з формування асортименту продукції і ціноутворення; дослідження попиту та стимулювання збуту(реклама, фірмове обслуговування, знижки); укладання договорів на доставку продукції та її транспортування, яка має бути спрямована на:
- одержання прибутку;
- довготривалу ринкову стійкість підприємства;
- конкурентоспроможність товару;
- забезпечення іміджу підприємства на ринку[3, с. 180].
Збутова діяльність підприємства з використанням інструментарію маркетингу повинна здійснюватись на основі таких заходів:
- чітка сегментація клієнтської бази та виокремлення найбільш перспективних ринків і каналів збуту;
- створення гнучкої системи мотивації персоналу збутової служби підприємства;
- розробка цінової політики, особливо в області роботи з найбільшими дилерами і дистриб'юторами;
- визначення структури каналів розподілу для підвищення ефективності логістичного забезпечення збутової політики.
Управління збутовою діяльністю повинно відповідати головним напрямкам господарської діяльності підприємства, забезпечувати такий зміст виробничої, збутової, складської, транспортної та іншої діяльності, при якій вчасно реалізовується продукція споживачеві.
Список використаних джерел
1. Левицький В.В. [Текст]Дослідження основних складових організаційно-економічного механізму збуту продукції / В.В. Левицький // Науковий вісник Буковинської державної фінансової академії : збірник наукових праць. – 2009. – №4 (17). – С. 185-190.
2. Балабаниць А.В. Збутова діяльність торговельних підприємств в умовах маркетингової орієнтації : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 [Текст] / А.В. Балабаниць; Донецький держ. ун-т економіки і торгівлі. – Донецьк, 2000. – 20 с.
3. Навольська Н.В. Маркетинговий підхід до формування ефективної системи збуту продукції [Текст] / Н.В. Навольська, С.В. Грубяк // Інноваційна економіка. – 2011. – № 2. – С.180-185.

 
Форум » Матеріали конференції 23.12.2013 » Маркетинг і реклама в Україні: інтеграція теорії та практики » Дидилюк В., ФОРМУВАННЯ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: