Ільчук І., ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГУ РОЗДРІБНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМ - Форум
Вівторок, 06.12.2016, 21:53
Приветствую Вас Гість | Регистрация | Вход

Всеукраїнська студентська інтернет-конференція

Меню сайта
Форма входу
Друзі сайту
Статистика

Ільчук І., ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГУ РОЗДРІБНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМ - Форум

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Форум » Матеріали конференції 23.12.2013 » Маркетинг і реклама в Україні: інтеграція теорії та практики » Ільчук І., ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГУ РОЗДРІБНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМ
Ільчук І., ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГУ РОЗДРІБНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМ
conf-cvДата: Вівторок, 24.12.2013, 12:59 | Повідомлення # 1
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1656
Нагороди: 5
Репутація: 8
Статус: Offline

Ірина Ільчук,



6 курс, спец. "Маркетинг", з.ф.н.
Наук. кер. Бозуленко О.Ю.
Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ,
м.Чернівці



ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГУ РОЗДРІБНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ



Роздрібна торгівля з погляду маркетингу – це підприємницька діяльність, що пов'язана зі збутом товарів і послуг кінцевим споживачам, з орієнтацією на запити і переваги покупців.
Рішення, пов’язані з маркетингом, стають сьогодні одними із самих складних завдань господарської діяльності, які суттєво впливають на інші функціональні сфери підприємства. Все більшу актуальність набувають питання орієнтації на споживача, збільшується необхідність взаємозв’язку різних елементів організаційної діяльності, з впливом на обсяг та структуру попиту.
Впровадження маркетингу у діяльність підприємств роздрібної торгівлі дає можливість орієнтуватися в першу чергу на потреби ринку.
Функції роздрібної торгівлі з точки зору маркетингу полягають у:
- забезпеченні виконання маркетингової стратегії;
- акумулюванні асортименту товарів від чималої кількості виробників і пропозиції їх для продажу з орієнтацією на попит споживачів;
- наданні інформації споживачам через рекламу, інші засоби комунікації, а також через персонал;
- сприянні у маркетингових дослідженнях інших учасників каналів збуту;
- зберіганні товарів, встановленні на них ціни, розміщенні в торговельних приміщеннях і здійсненні інші операції з товарами;
- встановленні господарських зв’язків;
- здійсненні кредитування;
- наданнірізноманітних послуг [1, с. 121].
Ефективністьгосподарювання роздрібних підприємств залежить від реалізації принципів маркетингу, таких як своєчасна реакція на ринкові зміни, цілеспрямоване формування необхідного ставлення споживачів, соціально-етична орієнтація маркетингу, ефективність маркетингу, науковий підхід до впровадження маркетингу в роздрібну торгівлю, комплексний підхід до застосування елементів всіх маркетингових інструментів.
Запровадження у щоденну практику підприємств роздрібної торгівлі принципів маркетингу допоможе знайти свою нішу на ринку та сприятиме досягненню високого рівня конкурентоспроможності [2].
Особливості реалізації маркетингув роздрібній торгівлі пов'язані, передовсім, з нерозвиненістю ринку; обмеженою конкуренцією; нестабільністю економічної і політичної ситуації в країні; низькою платоспроможністю підприємств і населення в цілому; недосконалою законодавчою системою; складним соціальним становищем та іншими чинниками, що разом складають "зовнішнє середовище" маркетингу. Зовнішнє середовище безпосередньо позначається на внутрішньому середовищі та в кінцевому підсумку формулює маркетингову стратегію підприємства [3, с. 4].
Маркетингова стратегія роздрібного підприємства має бути направлена на вирішення таких питань:
– аналіз зовнішнього (стосовно підприємства) середовища, до якого належать ринки, джерела постачання;
– аналіз споживачів і актуальних (що купують продукцію підприємства), і потенційних(яких ще потрібно переконати стати актуальними);
– вивчення існуючого та планування майбутнього асортименту товарів;
– забезпечення цінової політики, що полягає в плануванні систем і рівнів цін на товари,
– управління маркетинговою діяльністю (маркетингом) як системою, тобто планування, виконання і контроль маркетингової програми й індивідуальних обов’язків кожного учасника роботи підприємства, оцінка ризиків і прибутків, ефективності маркетингових рішень [4, с. 133].
Список використаних джерел
1. Балабанова Л.В. Маркетинг підприємства [Текст]: навчальний посібник / Л.В. Балабанова, В.В. Холод, І.В. Балабанова. – К. : Центра учбової літератури, 2012. – 612 с.
2. Соболев В.О. Принципи маркетингу у діяльності підприємств роздрібної торгівлі [Електронний ресурс]/ В.О. Соболев. – режим доступу : http://www.rusnauka.com/SND/Economics/6_sobolev.doc.htm.
3. Решетнікова І.Л. Формування маркетингової стратегії підприємства[Текст]: автореф. дис … на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук : 08.06.02 "Підприємництво, менеджмент і маркетинг" / І.Л. Решетнікова. – Київ, 1999. – 34 с.
4. Северинова Ю.М. Удосконалення механізму аналізу та планування маркетингової діяльності підприємства[Текст] / Ю.М. Северинова / Економічний вісник Донбасу. – 2011. – № 3 (25) – С. 132-135.

 
Форум » Матеріали конференції 23.12.2013 » Маркетинг і реклама в Україні: інтеграція теорії та практики » Ільчук І., ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГУ РОЗДРІБНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМ
Сторінка 1 з 11
Пошук: