Скібенко І., Шрифтове оформлення рекламного звернення - Форум
Пятниця, 09.12.2016, 19:16
Приветствую Вас Гість | Регистрация | Вход

Всеукраїнська студентська інтернет-конференція

Меню сайта
Форма входу
Друзі сайту
Статистика

Скібенко І., Шрифтове оформлення рекламного звернення - Форум

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Форум » Матеріали конференції 23.12.2013 » Маркетинг і реклама в Україні: інтеграція теорії та практики » Скібенко І., Шрифтове оформлення рекламного звернення
Скібенко І., Шрифтове оформлення рекламного звернення
conf-cvДата: Вівторок, 24.12.2013, 12:57 | Повідомлення # 1
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1656
Нагороди: 5
Репутація: 8
Статус: Offline

Інна Скібенко,



5 курс, спец. "Маркетинг", д.ф.н.,
Науковий керівник - Нікульча В. А.,
Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ
м.Чернівці




Шрифтове оформлення рекламного звернення



У теперішній час можна спостерігати стрімкий розвиток рекламних технологій. Інформація про товар або послугу, його властивості, переваги, а також місцезнаходження є найважливішою у рекламному зверненні і потребує серйозного підходу з боку рекламодавців. Одним з основних чинників успішного рекламного звернення є шрифтове оформлення, яке привертає увагу та формує певне ставлення у споживача до пропонованого товару або послуги.
Для того, щоб повідомлення запам’ятовувалось та відрізнялось від інших, можна звернутись до дизайнера, який створить відповідний до рекламованого товару шрифт.
Комплект шрифту (fount) – це повний алфавіт з усіма розділовими знаками, а «гарнітура» (family) – набір різних варіантів даного шрифту, літери якого можуть мати різні розміри та товщину [1, с. 280].
Використання шрифтів для рекламної кампанії залежить від досвіду, смаків та вподобань дизайнера. Проте існують деякі загальні правила:
• якщо реклама супроводжується текстом, це означає, що він має зразу читатися. Всі надписи повинні бути гранично чіткими, видимими на відстані;
• варто уникати в рекламі, де потрібна ясність тексту, застосування вигадливих декоративних шрифтів;
• для дрібних написів використовується шрифт без зарубок, простий у накресленні;
• великі букви підряд можна використовувати тільки у коротких, із трьох слів текстах;
• перешкоджає сприйняттю використання більше двох різних шрифтів. Неприпустиме змішання шрифтів, різних за характером і стилем;
• небажано захоплюватися підкресленнями, великими буквами, накресленнями bold (напівжирний) та italic (похилий).
• правильний підбор кольору необхідний для посилення емоційного впливу рекламного звернення на читача. Колір шрифту та тексту завжди мають бути контрастними – чим різкіше виділяється шрифт на фоні, тим він легше читається та сприймається;
• естетичні критерії при виборі шрифтового оформлення рекламного звернення недоречні. Найкраще користуватись таким критерієм, як функціональність [2, с. 279].
Обираючи шрифт для рекламного звернення, необхідно пам’ятати, що його стиль має відповідати товару, який рекламується. Так, наприклад, шрифти з округлими формами та складними малюнками варто використовувати для того, щоб підкреслити легкість та вишуканість. Більш прості форми та чіткі строгі лінії акцентують увагу на надійності та якості товару, а важкі жирні шрифти використовують для реклами побутової техніки. Важливою складовою розробки рекламного звернення, окрім малюнка шрифту, є визначення його розмірів, кольору, відстані між буквами, довжини та розміщення рядків.
При виборі шрифту необхідно враховувати чотири умови:
• читабельність - найважливіша умова. На нього впливають: стиль шрифту, товщина і розмір букв, довжина рядка, відстань між словами, між рядками, між абзацами.
• доцільність - при сучасному достатку шрифтів, як по стилю, так і за розміром, весь комплекс настроїв і відчуттів можна передати як би окремо від значень слів. Одні шрифти можуть передавати відчуття стійкості і мужності, інші - крихкості і жіночності. Наприклад, шрифт, що викликає відчуття старомодності, недопустимий в рекламі сучасної техніки. Слід врахувати і тип аудиторії, на яку направлено оголошення.
• гармонійність - шрифти повинні гармонувати з іншими елементами рекламного оголошення, включаючи ілюстрації і композицію, і бути близькоспорідненими.
• акцент - може бути досягнутий за рахунок контрасту (декілька стилів одного і того ж шрифту, курсив проти прямого, прописні букви проти рядкових і т. д.) [3].
Стилі шрифтів поділяють на дві групи: видільну та текстову [1, с. 280]. Видільний тип характеризується більшими розміром та товщиною, і використовується для заголовків, логотипів та інших елементів, на яких необхідно сконцентрувати увагу. Текстові літери великого розміру також можна використовувати у заголовках.
Шрифти поділяються на такі сімейства [4]:
• Serif – шрифти із зарубками на закінченнях літер, які виглядають традиційно, типово та сприяють легшому сприйняттю великих об’ємів тексту;
• Sans – serif – шрифти без зарубок, які широко використовують для електронних документів;
• Cursive – шрифти курсивного зображення (рукописні шрифти), які використовують для привабливості заголовків;
• Fantasy – декоративні шрифти - це категорія шрифтів,що складає численні шрифти, які не вкладаються в звичайні групи. Ці шрифти призначені для надання привабливого вигляду тексту і можуть імітувати визначений історичний стиль або декоративну обробку форми. Декоративні шрифти найчастіше використовують для підсилення новизни, яскравості, індивідуальності сторінки;
• Monospace – моноширинний шрифт (з буквами однакової ширини).
Найбільш відомими і широковживаними є такі види шрифтів: Times New Roman, Academy, Compact, Pragmatica, Izhitsa та Herold.
Якісно виконане рекламне звернення робить текст привабливим, а за допомогою шрифтів можна створити власний стиль та виокремити найважливіші ознаки рекламованого об’єкта. Шрифти можуть бути альтернативними - розроблені у власному стилі, індивідуально для кожного, або ж, за браком коштів можна скористатись бібліотекою шрифтів, доступною для всіх.

Список використаних джерел:
1. Джефкіне Ф. Реклама : Практ. посібник : Переклад з 4-го англ. вид. / Ф. Джефкіне. – К.: «Знання», 2001. – 456 с.
2. Владимирська А., Владимирський П. Реклама : Навч. посібник / А. Владимирська. – К. : Кондор, 2006. – 336 с.
3. Виноградова М. Графическое и шрифтовое оформление реклами [Електронний ресурс] / М. Виноградова. - Режим доступу: http://xreferat.ru/80....my.html
4. Шрифтове оформлення рекламного звернення // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://conf-cv.at.ua/forum/99-978-1

 
Форум » Матеріали конференції 23.12.2013 » Маркетинг і реклама в Україні: інтеграція теорії та практики » Скібенко І., Шрифтове оформлення рекламного звернення
Сторінка 1 з 11
Пошук: