Німачук А., КОМЕРЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ В УМОВАХ ІНТЕРНЕТ-РИНКУ - Форум
Неділя, 11.12.2016, 13:51
Приветствую Вас Гість | Регистрация | Вход

Всеукраїнська студентська інтернет-конференція

Меню сайта
Форма входу
Друзі сайту
Статистика

Німачук А., КОМЕРЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ В УМОВАХ ІНТЕРНЕТ-РИНКУ - Форум

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Форум » Матеріали конференції 03.06.2013 » Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку підприємницької діяльності » Німачук А., КОМЕРЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ В УМОВАХ ІНТЕРНЕТ-РИНКУ
Німачук А., КОМЕРЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ В УМОВАХ ІНТЕРНЕТ-РИНКУ
conf-cvДата: Понеділок, 27.05.2013, 15:05 | Повідомлення # 1
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1656
Нагороди: 5
Репутація: 8
Статус: Offline



Аліна Німачук





5 курс, спец. «Менеджмент», д.ф.н.,
Наук. кер. – Бозуленко О. Я.
Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ,
м. Чернівці




КОМЕРЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ В УМОВАХ ІНТЕРНЕТ-РИНКУ





На сьогоднішній день торгівля в Інтернеті є одним з наймогутніших сегментів національних економік. За останні роки використання Інтернету в багатьох країнах світу стало повсякденною нормою ділового життя та цивілізованим способом спілкування. Це зумовлено перевагами комерційної діяльності на інтернет-ринку, а сааме:
- відносно невеликим об’ємом вкладень для виходу на ринок;
- глобальним характером ринку;
- зниженням витрат на оформлення угоди та її подальше обслуговування;
- цілодобовою доступністю ринку;
- низькими витратами обігу [1, с. 127].
Багато авторів, таких як, В. Апопій, Г. Осовська, Ф. Хміль, Л. Дашков, В. Памбухчиянц, І. Коротко, А. Іванова, В. Праткова, С. Мочерний, Н. Криковцева та ін.. присвятили свої дослідження комерційній діяльності інтернет-ринків.
Актуальність теми визначається тим, що якщо ще років 50 тому комерція могла відбуватися без участі комп’ютерних інформаційних мереж, то вже сьогодні – у ХХІ столітті – така діяльність буде виглядати не повною, не досконалою і приреченою у сучасних умовах до частих невдач.
Електронна комерція - складова частина цифрової економіки. На даний момент вона також є і самою розвиненою та втіленою у життя сферою цифрової економіки. Для того, щоб дослідити економічний та соціальний вплив електронної комерції, перш за все, потрібно дати визначення електронній комерції, яке трактують різні джерела неоднаково.
У більш вузькому розумінні електронна комерція (e-coomerce) - це торгівля через Інтернет. В широкому розумінні - це ведення бізнесу в глобальних мережах [2, с. 137].
Основними плюсами електронної комерції для підприємців є:
- оперативність отримання інформації, особливо при міжнародних операціях;
- зниження торгових витрат, витрат на рекламу, витрат пов'язаних з сервісним обслуговуванням та інформаційною підтримкою споживачів;
- скорочення циклу виробництва та продажів, оскільки відпадає потреба повторного підтвердження інформації і знижується вірогідність помилок при її введенні;
- значно знижуються затрати, пов'язані з обміном інформацією, за рахунок використання більш дешевих засобів телекомунікації.
Через швидке розповсюдження терміну «електронна комерція» багато дослідників стали відокремлювати електронну комерцію від електронного бізнесу.
Електронний бізнес (E-business) - це ведення будь-якої бізнес діяльності у глобальних телекомунікаційних мережах, зокрема в Інтернет [2].
Зрозуміло, що електронний бізнес поняття значно ширше, і що електронна комерція є складовою частиною електронного бізнесу. Оскільки електронний бізнес, в даному розумінні, не такий розвинений як його складова частина, то визначення місця електронної комерції в електронному бізнесі є досить проблематичним.
Електронна комерція розвивається з шаленими темпами та користується попитом все більшої кількості клієнтів різних соціальних рівнів.
Проте в Україні розвиток ринку електронної комерції гальмують такі фактори, як відсутність законодавчої бази, слабо розвинена національна система електронних платежів, низька ефективність більшості існуючих українських торгівельних майданчиків, низький рівень проникнення Інтернету (особливо в регіонах), відсутність правового захисту споживачів та користувачів електронною комерцією [3].
Отже, компанії, які працюють у галузі електронної комерції, отримують нові широкі можливості для свого розвитку і новий перспективний ринок, оскільки використання технологій Інтернет в комерційній діяльності надає такі можливості:
- виходу на всі ринки світу;
- безперебійної роботи бізнесу;
- можливості здійснення платежів через Інтернет;
- скорочення витрат на рекламу і маркетингові заходи;
- мобільності бізнесу.
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Комерційна діяльність : підручник [Текст] / за ред. проф. В.В. Апопія. – К. : Вид-во "Знання", 2008. – 558 с.
2. Дашков Л. П. Коммерция и технология торговли. – 5-ое изд. [Текст] / Л.П. Дашков, В.К. Памбухчиянц. – М. : Информационно- внедренческий центр "Маркетинг", 2007. – 448 с.
3. Електронний ресурс: [Режим доступу] – http://www.ukr.vipreshebnik.ru/2012-06....t-.html



 
Форум » Матеріали конференції 03.06.2013 » Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку підприємницької діяльності » Німачук А., КОМЕРЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ В УМОВАХ ІНТЕРНЕТ-РИНКУ
Сторінка 1 з 11
Пошук: